Vågar ja-

Madde_padde

Trådstartare
köpa en 2 åring som nu är 146 stor.. mamman är 160 pappan är okänd lite grövre i typen och hög bak....tror ni hon växer mycke till?
 
Sv: Vågar ja-

Vad jag fått erfara från min egen unghäst och våra egna uppfödningar så är hästarnas kraftigaste tillväxtperiod mellan 2 och 3 år. Beror ju på vad det är för ras och typ, vi har nordsvenskar och min unghäst är korsning bruks nordsvensk/vbl travare. Köpte henne som åring och det var inte förän hon var 3 år som hon började skjuta i höjden på allvar. Hon är idag ca 160 cm och 5 år gammal.
 
Sv: Vågar ja-

då kanske jag vågar de! i värsta fall får ja väll köra in henne! och som sagt hon är grov så vikten min borde inte vara problem! hoppas på henne! Föll osm en fura :smirk:
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Disclaimer: jag kan ingenting om hundar. En mycket nära vän (och tillika min stallägare) har världens bästa hund. Eller ja, egentligen...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 057
Kropp & Själ För 2 år sen (okt-21) opererade jag bort det mesta av en stor hjäntumör, den sitter lite illa till, så allt gick inte bort, den dödar...
Svar
15
· Visningar
848
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Jag har jättesvårt för tabletter. Pyttesmå piller funkar bra, och huvudvärkstabletter funkar på grund av formen. Men typ alla...
Svar
15
· Visningar
529
Senast: nullo-modo
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
11 886

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp