Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Vågar ja-

Madde_padde

Trådstartare
köpa en 2 åring som nu är 146 stor.. mamman är 160 pappan är okänd lite grövre i typen och hög bak....tror ni hon växer mycke till?

M

Matilda_o_Bonita

Sv: Vågar ja-

Vad jag fått erfara från min egen unghäst och våra egna uppfödningar så är hästarnas kraftigaste tillväxtperiod mellan 2 och 3 år. Beror ju på vad det är för ras och typ, vi har nordsvenskar och min unghäst är korsning bruks nordsvensk/vbl travare. Köpte henne som åring och det var inte förän hon var 3 år som hon började skjuta i höjden på allvar. Hon är idag ca 160 cm och 5 år gammal.

Madde_padde

Trådstartare
Sv: Vågar ja-

då kanske jag vågar de! i värsta fall får ja väll köra in henne! och som sagt hon är grov så vikten min borde inte vara problem! hoppas på henne! Föll osm en fura :smirk:

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5539 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Avel Jag fick en fölunge som är väldigt ljus i pälsen, vit/gräddfärgad på insidan av låren och har typ en ål (ljusa partier längst ut och sen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 305
Hästmänniskan Hejsan! Vet inte direkt vad jag vill med denna tråd mer än ventilera och få skriva hur jag känner just nu. Jag kommer låta som...
2
Svar
27
· Visningar
3 576
Anläggning Hej! Det är lång tid kvar till ett faktiskt bygge kan hända (ca 3 år till köp av tomt) men däremot känns det som att man aldrig kan...
Svar
14
· Visningar
1 501
Hästmänniskan Jag håller på att köpa min första egna häst och förundras lite över hur prisläget verkar ser ut om man studerar hästannonser. Jag måste...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
7 936

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Plast eller guld?