Vägglöss från ingenstans?

Wysiwyg

Trådstartare
Jag håller på att bli galen! Tror för första gången jag upplever en vägglössattack sen jag var i Australien. Känner igen utseendet på utslagen/betten och det kliar lika horribelt mycket.

Men det är så konstigt! Bor i ett gästrum där jag bott flera gånger de senaste året och under längre perioder också, senast i somras. Upplevde noll och inga problem då. Ingen har bott här under den tiden. Ingen (och inte jag heller) har besökt nya ställen eller varit någonstans där vägglöss förekommit.

Inga av de andra 4 personerna i stugan har några problem. Vi sover i olika rum.

Någon som har en bättre eller mer trolig förklaring? Är det bara att ringa anticimex på en gång trots att inga löss har setts till?
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
1 882
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 051
Senast: Pratsch
·
Kropp & Själ En del av er läste säkert min tråd för några veckor sedan om loppor. Det har tagit några vändor sedan dess, och jag börjar bli helt...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 027
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 373
Senast: AlmostEasy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp