vagn till shettis

Z

zippangirl

hej hej...

behöver hjälp med att hitta den "perfekta" vagnen till min shettis.. hemmabyggda, länkar till hemsidor.. allt av intresse..
tack
 
Sv: vagn till shettis

tack för svaret... ska kika in på sidan direkt..
 
Sv: vagn till shettis

Hej!

Den perfekta vagnen? Finns den? :D :D
Det är väl olika vad man har för tycke och smak!
Själv tycker jag tvåaxlat är mycket bättre är enaxlat!!
Fast den ska ju vara rätt lätt då, dom flesta tvåaxlade ponnyvagnarna väger runt 120 kg!
http://www.equus-driving.se/

Tänkte slänga in en fråga oxå, är det någon som sett en maratonvagn för shettis som väger under 100 kg?
Har för mig att det ska finnas en på 80 kg?

Mvh Lisa
 
Sv: vagn till shettis

Vill du ha ett billiggare alternativ är jag mycket nöjd med min rockard från Börjes. I alla fall för mig som bara hobbukör lite emellanåt
 

Liknande trådar

Hoppning Hej! Undrar om någon har förslag på ett program man kan bygga hoppbanor i? Hade behövt ett då jag ansvarar för att bygga våra banor på...
Svar
0
· Visningar
610
Senast: nexxa
·
Körning Körnoob här :D Det går framåt med körträning för vår shettis och jag börjar lite smått fundera på egen vagn. Men jag undrar, får man...
Svar
7
· Visningar
1 444
Senast: misan
·
Körning Hej, jag Håller på att sy ett kuskförkläde men saknar mönster och har aldrig sett ett irl. Har sytt flera kjolar dock så har utgåt från...
Svar
1
· Visningar
622
Körning Finns det någon ordentlig vagnsmakare i södra sverige? Har en dos a dos vagn som är renoverad och i superfint skick, men den har järn...
Svar
1
· Visningar
717
Senast: Sleepy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Semester.
  • Hiss och diss del 5
  • Glassmaskin-Era bästa recept

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp