Vaken o försökte lösa världens problem...

eller nåt mellan 2 och 6 i natt... Men mår skapligt ändå, just nu. Jag får se om jag ska ge mig ut en sväng idag... jag har inte varit ute på en vecka, då jag var ute en kvart innan jag flydde hem då funktionshindrade inte ska vara lösa på stan i rusher... utan beställa saker hem... att postnord då inte levererar till dörren utan skyller på att man inte var hemma trots att man är hemma 24/7 och ingen hört av sig och man MÅSTE upp till Postombud i en av de butiker där det är som mest rörigt för att hämta det man behöver. Ja, så var jag självklart hos mor o far julafton 6 timmar och blev helt slut av att träffa 8 personer samtidigt och prata med under den tiden...

Hittar jag en av mina 3 tumstockar, ska jag mäta täckglaset på stora karet, då ena halvan hoppade i golvet o sprack för en månad sen... och dra till "kiosken" o höra om jag kan få hjälp med det (samt titta på lite fisk o växter) annars blir det självklart glasmästeri.
 

Blev ingen permonad. Jag höll på att landa med ansiktet på tangentbordet för 2 timmar sen, så jag gick o virade in mig i en pläd på sängen en stund även om det inte var meningen att jag skulle sova nu heller. :p

Snart "Det okända" på 7'an
 
Det vore nice med dagsljus, vår och sommar snart....
 

Bifogade filer

  • IMG_20211230_155925.jpg
    IMG_20211230_155925.jpg
    121,8 KB · Visningar: 6

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp