Vaknade med ångest i kroppen inatt

Status
Stängd för vidare inlägg.
Brukar göra det då och då. Var nätt och jämnt vaken så hade så hade svårt att parera det. Brukar spänna kroppen så hårt jag kan och sen slappna av, upprepar några gånger tills det släpper, men det är svårt att spänna musklerna när man knappt är medveten om kroppen.
Minns inte om tekniken hjälpte, blir ofta så att jag måste vända på mig eller sitta upp en stund för att det ska gå över.
Känner mig deppig och trött idag. Skulle vilja gå en promenad men prokrastinerar. Kroppen är trött pga ångesten inatt. :(
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 110
Senast: Pratsch
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Hunden väckte mig mellan kl 3-4 härom natten och ville gå ut. Förr i tiden så var det alltid husse som vaknade om hunden behövde gå ut...
Svar
5
· Visningar
1 198
Senast: vallhund
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det var den första veckan efter ridolyckan i höstas som jag skulle få rida mina två lektioner samma kväll - så som jag brukade göra...
Svar
0
· Visningar
438
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Som sagt - min första föreställning om att jag skulle vara tillbaks på jobbet bara några dagar efter att jag hade brutit armen har jag...
Svar
0
· Visningar
308
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Engelsk grammatik
  • Svensk politik nr 3
  • Köpa hus

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp