Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
val av hingst Lambourghini1028 eller HomedHomeur xx1055
Jag skulle vilja veta mera om dessa två hingstar
Om någon vet så skriv.
Vart står dom
avkommor allt som ni vet.
Tror ni någon skulle pasa mitt maraton sto
Homme D´Honnour tror jag är en franskfödd fullblodshingst...han ägs av Pegasus racing i Hörbytrakten i skåne,han är 165 cm hög,rör sej väldigt elastiskt och elegant...har tidigare bara varit i fullblodsaveln...
Lambourghini ägs av starby dressyrstall och ligger vid Ängelholm,tror han är 167 cm hög,e:Bellini-Pascal...verkar vara en allroundbegåvning...hans förstfödda är födda i år...
Hästhantering
Hej buke,
jag skulle behöva era samlade erfarenheter av att ha blandflock, dvs med alla kön i samma flock. Jag har två dräktiga ston, en...
Hästmänniskan Nu ska tilläggas att jag inte är någon av ägarna men jag är berörd ändå eftersom en av personerna är en god vän till mig.
En häst ägdes...
Ekonomi & Juridik Jag vill minnas att mitt försäkringsbolag tillämpar en månads giltighetstid, dvs du får försäkra hästen med ett besiktningsprotokoll som...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller.
Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.