Val av tapet

Flash5

Trådstartare
Jag och sambon flyttar till hus i mitten av maj och det kommer bli en del renovering.
Köket skall rivas ut och bytas helt och hållet, där har vi bestämt precis hur vi vill ha det med matta, tapet, kök osv

Sen ska vi även fixa till sovrummet och där är vi lite fundersamma... Allt ska fixas då det ser förjävligt ut just nu...
Idag är det omålat trätak som vi kommer måla vitt, vi kommer lägga in klickgolv i en ljusare grå nyans. Men väggarna? Jag ser framför mig ett sovrum som går i olika gråa nyanser, lite vitt och silver. Jag vill ha en fondvägg i grått, eventuellt mörkgrått och sedan enfärgade väggar i resten av rummet, eventuellt vita eller ljusgrå.
Förslag på fina gråa/gråmönstrade tapeter som kan fungera som fondvägg? Har kört fast helt och hållet...
 

Liknande trådar

Hemmet Jag har hamnat i något slags ommålningsrus som började under långledigheten i julas. Då bestämde jag mig för att måla om en garderob i...
Svar
12
· Visningar
1 345
Senast: monster1
·
Hemmet Jag behöver tips. Vi råkade lite spontant köpa nytt hus, så nu ligger vårt gamla ute till försäljning. Men det nya huset består av...
Svar
13
· Visningar
1 611
Senast: Marty
·
Hemmet Är det någon som vill hjälpa mig med lite tapet-inspiration? Jag behöver tapetsera om i vardagsrummet och jag vill gärna ha en fondvägg...
Svar
0
· Visningar
522
Senast: Daff
·
Hemmet Årets renovering är bestämd, nu är det kökets tur. Och jag har hand om planeringen men behöver lite input känner jag. Kommer bilder på...
2 3
Svar
56
· Visningar
8 135
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp