Valhalla har fått en ny krigare och jag och många med mig har förlorat en fantastisk vän.

TinyWiny

Trådstartare
För mitt inre ser jag henne sitta med Gurkan i knät och sejdeln höjd för finns det ett liv efter detta är det i Valhalla @åke befinner sig nu.

Du är så saknad. Du finns i varje del av mitt liv och jag kommer titta efter dig på varenda crusing tills jag kommer på att du nu lever i våra minnen. Tack fina du. Du gav mig människovärdet tillbaka i en mycket svår tid och du var min vän. Ditt hjärta var så stort och du öste kärlek över alla i din närhet. Nu behöver du inte kriga och kämpa mer.

Kramkram

 
Fick aldrig äran att träffa henne i verkligheten.
Men hon var ett stort stöd ändå när jag mått dåligt senaste året. Trots sina egna plågor och problem alltid ett "Allt okey cewe?" i messenger om jag varit tyst för länge :heart
 
För mitt inre ser jag henne sitta med Gurkan i knät och sejdeln höjd för finns det ett liv efter detta är det i Valhalla @åke befinner sig nu.

Du är så saknad. Du finns i varje del av mitt liv och jag kommer titta efter dig på varenda crusing tills jag kommer på att du nu lever i våra minnen. Tack fina du. Du gav mig människovärdet tillbaka i en mycket svår tid och du var min vän. Ditt hjärta var så stort och du öste kärlek över alla i din närhet. Nu behöver du inte kriga och kämpa mer.

Kramkram

Så sorgligt :heart
 

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 502
Senast: Imna
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Länge sen jag var här nu. :) Saknar dock skrivandet, och tänkte bara samla mina tankar kring var jag står just nu... Jag...
Svar
2
· Visningar
1 313
Senast: Magiana
·
Relationer Jag vet verkligen inte hur jag ska bemöta min pappa längre. Han är ständigt sur, bitter och tycker extremt synd om sig själv. För ett...
2
Svar
23
· Visningar
7 749
Senast: Lipperta
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok En gång kom jag att snacka med en tjej om min tonårstid. Det är väl inget jag brukar prata om, även om det inte är hemligt på något vis...
Svar
0
· Visningar
853
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra och smakligt blötfoder?
  • Brexz
  • Ingen fart på agilitytävling

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp