Valhalla har fått en ny krigare och jag och många med mig har förlorat en fantastisk vän.

Jag fick reda på det idag när jag såg att hennes instagram hade uppdaterats med dödsannonsen. Så tragiskt! Så orättvist! Det var ju inte länge sedan jag köpte en bil av henne (eller rättare sagt gubben) till min moster. Vi satt i köket och skrattade. Hon kommer vara oerhört saknad.
 
Senast ändrad av en moderator:
@åke en av mina mest klokaste vänner som jag samlat så många fantastiska minnen med. Tysklandsresa, kryssningar, marknader och otaliga pratstunder över en kopp kaffe eller två, eller tre. Alla våra lunchträffar och galna upptåg. Som lärde mig odla mer skinn på näsan och som lärde mig att stå upp för mig själv för jag är alldeles för snäll för mitt eget bästa.

Jag kommer alltid att äta en glass åt dig, men mest mjukglass för din skull.

Fy sjutton vad jag saknar min fina vän..:cry:
 

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 522
Senast: Imna
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Länge sen jag var här nu. :) Saknar dock skrivandet, och tänkte bara samla mina tankar kring var jag står just nu... Jag...
Svar
2
· Visningar
1 317
Senast: Magiana
·
Relationer Jag vet verkligen inte hur jag ska bemöta min pappa längre. Han är ständigt sur, bitter och tycker extremt synd om sig själv. För ett...
2
Svar
23
· Visningar
7 765
Senast: Lipperta
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok En gång kom jag att snacka med en tjej om min tonårstid. Det är väl inget jag brukar prata om, även om det inte är hemligt på något vis...
Svar
0
· Visningar
858
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp