Välkomna till världen årets föl 2018

Fick stoföl inatt på dag 319 så det kom lite oväntat, men jag var med på sista krystningen i alla fall. Kommer förhoppningsvis stanna på d-ponny och bli min tanthäst. E. welsh cob-hingsten Gwynfaes Gomer undan sv. ridponnyn Willow.

Eftersom stoet är gulbrunskäck hade jag hoppats på en gul, men denna blir nog svart tror jag. Lite märklig färg på henne än så länge kan jag tycka.
 

Bifogade filer

  • image.jpeg
    image.jpeg
    450,9 KB · Visningar: 322
Idag klockan 15:30 kom ett hingstföl - äntligen en fux med fyra vita sockor - målaren slarvade och gjorde ett litet stjärnäme och mycket vita hårstrån på nosryggen. Skolboksfölning, mycket lättare än förra året.

Fölungens stam e. Emerland van't Ruytershof ue Corland
Lillen med mamma.jpg
 

Liknande trådar

Avel Här är tråden för årets födelseannonser. Lägg in en bild eller två, och många är intresserade av sånt som ras, stam och namn. Det här...
Svar
5
· Visningar
2 423
Senast: Görel
·
Avel Här är tråden med födelseannonser för årets föl. Lägg gärna in stam och ras, det är många intresserade av, och någon/några bilder...
Svar
17
· Visningar
4 281
Senast: Mira
·
Avel Tråden för födelseannonser över fölen som föds i år. Skriv gärna stam och namn, det är många intresserade av, och lägg in en bild eller...
2
Svar
29
· Visningar
7 072
Senast: Hedwig
·
Avel Här är årets födelseannonser för fölen som föds i år. Skriv gärna kön, stam och ras och lägg in bilder. Här kommenterar vi inte...
Svar
12
· Visningar
4 086
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • bandage på katt
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp