Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är ingen uppfödare, utan en privatperson :p
Jag lovar att ge mer info när jag vet vilken tik som blir min :love:

Men neej :rage::rage::rage:

Då får man väl vänta en evighet igen? Jag får inte reda på vem som blir min förrän efter veterinärbesiktningen. :laugh:

Vad menar du med inte uppfödare och privatperson? Att inget kennelnamn finns antar jag? :o:)
 
Men neej :rage::rage::rage:

Då får man väl vänta en evighet igen? Jag får inte reda på vem som blir min förrän efter veterinärbesiktningen. :laugh:

Vad menar du med inte uppfödare och privatperson? Att inget kennelnamn finns antar jag? :o:)
Ja, ytterligare väntan. Vad gör väl några veckor till när man väntat i typ två år? :rofl:

Och jag menar att hon inte har kennelnamn, sorry! Var otydlig.
 
Nu en trött valp som somnade ute när jag tyckte vi skulle ta en sista kiss.
😅😆. Tur han är söt. Blir tre nätter för mig att ta handom nattpassen eftersom maken arbetar natt.. :cautious:
 
Om en vecka plus 1 1/2 timme så ska vi hämta Sigge :nailbiting::love:

Jag har varit där en del, och jisses vad han har vuxit!
Fick kort skickat till mig igår där hans öron har börjat resa sig en aning :love:
På måndag ska jag hälsa på en sista gång innan fredag.

Vi båda är uppvuxna med hund, och vi har haft 2 valpar i vuxen ålder. Men jag börjar inse att jag har förträngt hur jobbigt det är :angel: Nu är jag mest på barnen att alla saker som dom lämnar på golvet på bottenvåningen kommer att bli förstörda :devil:
 
På fredag kommer den här sötnosen hem till oss :love::heartbanana:
20180625_101405.jpg
 
Han den här har helt stulit mitt hjärta :love::love::love:

Gick en sväng i närområdet för att träna på att vara lös och bli uppkopplad/avkopplad utan egentligen anledning. Fullt fokus på matte, tittade på en cykel som lät märkligt men tog snabbt kontakt med mig. Ignorerade barn, bilar och annat.

Nu hela 34 cm hög, långa ben. Börjar bli trångt under datorn.
DSC_1658.JPG
 
Lite har ju ändå hänt på 1,5 månad :p Vi har hunnit gå klart valpkurs och Ivy har utvecklats så himla fint under denna. Kan fortfarande inte mycket, men vi har grundat lite i mycket. Just nu är det lite att hålla i föremål, stadga, följsamhet och grunder på agilityplan (tunnel och springa mellan hinderstöd). Oerhört okomplicerad i alla lägen, inte det minsta rädd för någonting. Väldigt nöjd med henne :up:
32693281_10216226719489752_6609118180713431040_n.jpg

39.png
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har tidigare skrivit och funderat om att skaffa hund. Nu har jag läst på om några raser som intresserat mig och tror jag hittat en...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
7 241
Senast: Snurrfian
·
Hundavel & Ras Läste precis i tråden valpkullar om en abortspruta som inte fungerat? Hann inte läsa så noga innan jag fick panik, så vet inte om jag...
2
Svar
28
· Visningar
2 236
Senast: Vovve
·
Hundavel & Ras Finns det någon anledning till att man tar så många kullar på en gång? Vill man inte utvärdera först?
2
Svar
23
· Visningar
203
Senast: Linda_A
·
Hundavel & Ras Letade efter tidigare trådar med samma frågeställning, men alla är ett antal år gamla. Man har ju hört att priserna gått upp något...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 466
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Överproduktion av hud?
  • Dressyrsnack 16

Omröstningar

Tillbaka
Upp