Status
Stängd för vidare inlägg.

Fisherling

Trådstartare
Nu är det väl ändå lägligt att göra en till valptråd, för oss som hoppas på valp 2021 :D

Corona har utan tvekan gjort allt mer komplicerat, mina planer har trasslats ihop väldigt eftersom så många gränser är stängda. Men nog finns det chans att det blir ett tillskott här till sommaren :love:
 
Tja, jag hoppades på valp förra sommaren och kullen jag hoppades på blev fantastisk, men jag kände att det inte fanns läge för mig att köpa någon ändå...

Meeen inför den här sommaren ser det betydligt bättre ut, och det finns chanser på riktigt bra valp. Vågar inte ta något för givet dock :cautious:
 
Jag hoppas också på att det äntligen ska bli hund under 2021. Det sket sig ordentligt i år eftersom corona skapat sånt tryck på hundmarknaden, fullbokat överallt innan man hann blinka typ.
 
Blir kanske hund för mig med 2021 :heart. Även om det känns sjukt nervöst efter all min otur och dåliga hundar. Men det är lång väg kvar och allt kan hända på vägen men står på intresselistan iallafall :).

Sjukt nervöst men samtidigt såå spännande. Konstig känsla detta.
 
Blir kanske hund för mig med 2021 :heart. Även om det känns sjukt nervöst efter all min otur och dåliga hundar. Men det är lång väg kvar och allt kan hända på vägen men står på intresselistan iallafall :).

Sjukt nervöst men samtidigt såå spännande. Konstig känsla detta.

Åh, håller tummarna! Vilken ras? ❤️
 
Blir kanske hund för mig med 2021 :heart. Även om det känns sjukt nervöst efter all min otur och dåliga hundar. Men det är lång väg kvar och allt kan hända på vägen men står på intresselistan iallafall :).

Sjukt nervöst men samtidigt såå spännande. Konstig känsla detta.
Undrar också vilken ras? :D önskar dig all lycka till denna gång! :heart
 
Jag hoppas verkligen på valp! Det sket sig ju nu i höstas då tiken bara fick en valp (hane...) 😢 Finns två tikar jag vill ha valp efter, den ena hellre än den andra men där är det väldigt osäkert ännu om det ens blir något överhuvudtaget. En hel del valpar som jag tackat nej till genom åren då det inte varit rätt i tiden/jag känt mig redo. Nu när jag gör det så går det såklart inte som jag vill. Hoppas på 2021!
 
Jag har äntligen bestämt mig för att börja kolla mer på allvar nu för valp 2021 :bump: (velade innan på om jag skulle vänta till 2022).

Kontaktade en uppfödare igår,verkar vettig och tänker på mentaliteten :) Tyvärr planerar hon bara en kull, och den är leveransklar i februari, och det får jag inte ihop tyvärr :(
 
Blir det ingen valp från den kullen vi står i kö till så ska vi börja kika mera runtomkring. Har någon ner kennel jag är intresserad av också men har inte kontaktat dom. Väntar in den här kullen och håller tummarna för att det går bra och att det finns en fröken åt oss :love:

Ska iallafall blir väldigt skönt med en liten hund😅 Vi har en hoffe nu så det kommer bli lite skillnad att ha en liten tax sen haha.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 567
Senast: Myrten
·
  • Artikel
Dagbok Fan vad svårt det ska vara att vara vuxen. Blir det någonsin "smooth sailing"? Jag blir så himla less. Igår gjorde sambon slut med mig...
2
Svar
21
· Visningar
2 527
Senast: Roheryn
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
6 666
Senast: Migo
·
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 193

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Trixtråden
  • Akvarietråden IV
  • Försäkring - igen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp