Bukefalos 28 år!

L

leva11

Hej jag har fått en valp kull på 6st valpar, de är nu 5veckor.
Jag har en fundering på om de kan ha löss eller något ,
valparna är svarta men dem har vita fläckar som mjäll kan det va ohyra tror ni ?
svårt att säja.
om det kan vara så kan man behandla små valpar men jag kan inte förstå vad dem skulle fått de i från.
skulle vara trevligt med lite synpunkter
;)
 
Sv: valp kull

Lite mer info skulle inte vara helt fel. Kanske även lite bilder.
 
Sv: valp kull

Hej har tyvär inga bilder, jag badade nu han hunden jag har och han även har vita mjällfläckar som det ser ut, Ringde vetrinären och han skulle skriva ut något så jag ska åka i morgon bitti och ta ut det
 
Sv: valp kull

Är vanligt att valpar får mjällkvalster. De får det från mamman, men mamman behöver inte ha det. Utan det ligger latent eller hur jag nu ska förklara.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är...
2
Svar
35
· Visningar
3 773
Senast: anna_panna
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 341
Senast: geting
·
Hundavel & Ras Efter att ha haft några kullar efter uppehåll och dessutom haft kontakt med andra uppfödare och organisationer så vill jag reflektera...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
11 140
Senast: nullo-modo
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag brukar inte skriva så jätte mycket om min valp här för att jag har fått så mycket neggativa svar och kritik och massa på pekanden om...
2
Svar
36
· Visningar
2 527
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp