Bukefalos 28 år!

Valp som frossat i kattmat

kenneth

Trådstartare
Valpen har varit på logen och hittat katternas torrfoder. Har nog satt i sig 6-7 dl. Det är en borderterrier. Vad göra?
 
Sv: Valp som frossat i kattmat

Se till att hunden rör på sej ordentligt så maten kommer ut den naturliga vägen, med så mycket mat i magen behöver den nog lite motion som hjälp att få ut maten!
 
Sv: Valp som frossat i kattmat

Den kommer säkert bli törstig också. Lycka till med den lilla valpen. :)
 
Sv: Valp som frossat i kattmat

Lite extra motion, fri tillgång till vatten samt att jag skulle dra in kvällsmålet av hundens egen mat när den ätit så mycket. Lycka till! :)
 
Sv: Valp som frossat i kattmat

Kan berätta att valpen verkar repa sig. Magen står fortfarande ut som en spärrballong dock.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Min valp som nu är 7 månader upplever jag som väldigt åksjuk. Vi har inte åkt så mkt men varje gång så kräks han och dreglar som jag vet...
Svar
9
· Visningar
540
Senast: Ginne
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har tidigare skrivit och funderat om att skaffa hund. Nu har jag läst på om några raser som intresserat mig och tror jag hittat en...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
7 735
Senast: Snurrfian
·
Hundavel & Ras Läste precis i tråden valpkullar om en abortspruta som inte fungerat? Hann inte läsa så noga innan jag fick panik, så vet inte om jag...
2
Svar
28
· Visningar
2 612
Senast: Vovve
·
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 287
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp