Valparna 5,5 vecka *bildbomb*

Kamomilla

Trådstartare
Nu har de växt och börjar bli väldans aktiva, tuggar, biter på vad de kommer över, varandra och mina fötter :crazy:

P1010177.jpg


P1010170.jpg


P1010198.jpg


P1010193.jpg


P1010180.jpg



P1010224.jpg


P1010225.jpg
 
Sv: Valparna 5,5 vecka *bildbomb*

Vilka små terrorister! :D Hur söta som helst!

Får man fråga vad det är för ras.
 
Sv: Valparna 5,5 vecka *bildbomb*

åhhh:love::love: jag har missat totalt att du har valpar efter " hårbollen":rofl: gud vad söta dom var.....

ska ner till din stad den 17:e kanske jag får komma o pussa lite på dom då;)
prillan
 
Sv: Valparna 5,5 vecka *bildbomb*

Du är välkommen att pussa då :p (fast jag räknar de innan du får gå utanför dörren :angel::rofl:)
 
Sv: Valparna 5,5 vecka *bildbomb*

Visst är det en "allergivänlig" ras? :d
*har länge funderat på å bli med hund men är lite känslig*

P.S. Glömde skriva att de är jättefiina. :D
 
Senast ändrad:
Sv: Valparna 5,5 vecka *bildbomb*

Den lilla ljusa saken kan du posta till mig när den är leveransklar. :angel:
Sjukt söt!:love:
 
Sv: Valparna 5,5 vecka *bildbomb*

Den lilla ljusa saken kan du posta till mig när den är leveransklar. :angel:
Sjukt söt!:love:

Nähä, för den tänker faktiskt flytta hem till mig!:p Eller också så kan vi dela :idea:.

TS: Skitsöta valpar! Sist jag satte fötterna tillsammans med en kull havanaiser var både sockar och byxor håliga och blöta på 5 sekunder, och dom var bara 3 stycken ;).
 
Sv: Valparna 5,5 vecka *bildbomb*

Brukar kallas allergivänlig då de inte fäller och de badas och kammas regelbundet.

Brukar vara barfota inne hos dem, men det tuggas friskt med de små vassa mjölkisarna :D
 
Senast ändrad:
Sv: Valparna 5,5 vecka *bildbomb*

åhhh vill ha:love: Vet hur det är och ha sådana små monster springande om fötterna:devil: Och vilka sylvassa tänder dem har. Min fötter var fulla med små sår i en vecka eller så där, tills dem kom på att man kunde bita på möbler istället:D

Eller så kunde man försöka "döda" den elaka och smuttsiga mattan:
SANY1634.jpg


Fick man inte tillräcklig med uppmärksemhet för mattan kunde man alltid ha dragkamp med mattes morgonrock:rofl:
SANY1060.jpg


Nej men du har en härligt tid framför dig. När dem sen är borta så är det skönt men man saknar dem ändå;)
 
Sv: Valparna 5,5 vecka *bildbomb*

åhhh vill ha:love: Vet hur det är och ha sådana små monster springande om fötterna:devil: Och vilka sylvassa tänder dem har. Min fötter var fulla med små sår i en vecka eller så där, tills dem kom på att man kunde bita på möbler istället:D

Eller så kunde man försöka "döda" den elaka och smuttsiga mattan:
SANY1634.jpg


Fick man inte tillräcklig med uppmärksemhet för mattan kunde man alltid ha dragkamp med mattes morgonrock:rofl:
SANY1060.jpg


Nej men du har en härligt tid framför dig. När dem sen är borta så är det skönt men man saknar dem ändå;)


Måste bara fråga om dina valparnas ras?
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Hundträning Kommer här med ny fråga! Länge sen jag hade valp...😅 Vår valp är 6,5 månader Har slutat bita i våra händer å fötter oftast men ännu...
Svar
6
· Visningar
399
Senast: Hellhound
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 580
Senast: Mabuse
·
Hundträning Hej, Vi hämtade hem vår lilla Australian Shepherd för fem veckor sedan. Hon är jätteduktig vid hundmöte, inkallning, lärde sig "sitt" på...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
14 455
Senast: ildiko
·
Hundhälsa Hej! Har en liten valp som nu börja få upp sina permanenta tänder, men mitt otränade öga tycker de sitter lite fel. Är det så illa som...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 010
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp