Valpbilder :)

K

Kolsyrad

Måste bara få lägga in bilderna på våran lilla valp:)

född den 16 mars

Han heter Sappo, fast enlig mig borde han heta Kurt-Börje ;)

Han är en riktig gatukorning med Border Collie (på båda sidorna), Finsk lapphund, Kelpie och Wachtelhund i..

Planen är att han ska bli en bra renvallare när han blir stor

2818577.jpg

2818572.jpg

2818579.jpg

2818582.jpg

2818594.jpg
 
Sv: Valpbilder :)

Naw sicken sötis...har en kompis som har en blanras me bordercollie, kelpi, labbe å schäfer som hon räddade från misshandel av drogpåverkade ägare.
 
Sv: Valpbilder :)

Tackar:)

Vad tur att hon räddade den, kunde ha gott illa annars :/
 
Sv: Valpbilder :)

Jo jag vet, å hon (foxy) som hunden heter är hur fin å go som helst nu, så min kompis har verkligen lagt ner tid å hjärta på henne
 
Sv: Valpbilder :)

Herregud vilken sötis! :love:

Tur du bor i andra änden landet annars hade kanske din sötis varit spårlöst försvunnen en dag.... :angel:
 
Sv: Valpbilder :)

Haha:P när han biter mig i skoskaven på hälarna så är han gratis! :p
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 304
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 214
Hundhälsa Hej. Längesedan jag var aktiv på detta forum men nu känner jag att jag behöver skriva av mig och kanske få ett gott råd eller två så...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
10 784
Senast: LelleLilla
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
18 938

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp