Valpen Screem Zacko :) *bilder*

Kicki_83

Trådstartare
Här kommer bilder på sötisen Screem Zacko som vi hämtade i går :) En Alaskan Husky på 8 veckor :)

DSCF0024-4.jpg

DSCF0018-3.jpg

DSCF0007-5.jpg

DSCF0012-5.jpg
 
Sv: Valpen Screem Zacko :) *bilder*

Just nu vet jag inte om det är en vovve eller ett yrväder..har far fram som en tok :love:
Och är helt orädd för allting nästan...det är skönt med tanke på att förra vi hade var lite mer osäker.
Men Zacko har samma leksaker nu som Cherro hade som vuxen...pipleksaker är inte ens farliga :)
Men ha e tjock :o 8v nu och väger 4,5kg...
 
Sv: Valpen Screem Zacko :) *bilder*

Jösses,vilken sötnos. Lycka till med honom.
 
Sv: Valpen Screem Zacko :) *bilder*

Just nu vet jag inte om det är en vovve eller ett yrväder..har far fram som en tok :love:
Och är helt orädd för allting nästan...det är skönt med tanke på att förra vi hade var lite mer osäker.
Men Zacko har samma leksaker nu som Cherro hade som vuxen...pipleksaker är inte ens farliga :)
Men ha e tjock :o 8v nu och väger 4,5kg...

gud så sööt:love: zacko hete min gamla schäfer! mkt fint namn ;)

hi hi.. nu vet jag inte va din hund ska väga men vid den åldern väger mina lyffsar det dubbla gott o väl :D

Lycka till med knytet!
 
Sv: Valpen Screem Zacko :) *bilder*

Här kommer lite fler bilder på honom :)

Han är nu ca 12 veckor!

Trapp.jpg


Za.jpg


Zacko20090217.jpg


Haha ignorera mig i bakgrunden!
Zacko-1.jpg


Har han vuxit nå sen förra bilderna??
 
Sv: Valpen Screem Zacko :) *bilder*

Jättegullig :love:

Vilka tassar och grova ben han har, det blir till att dra släde som vuxen tror jag :laugh:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 583
Senast: Mabuse
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har tidigare skrivit och funderat om att skaffa hund. Nu har jag läst på om några raser som intresserat mig och tror jag hittat en...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
7 501
Senast: Snurrfian
·
Hundträning Kommer här med ny fråga! Länge sen jag hade valp...😅 Vår valp är 6,5 månader Har slutat bita i våra händer å fötter oftast men ännu...
Svar
6
· Visningar
403
Senast: Hellhound
·
Hundträning Hej, Vi hämtade hem vår lilla Australian Shepherd för fem veckor sedan. Hon är jätteduktig vid hundmöte, inkallning, lärde sig "sitt" på...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
14 462
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp