THELA

Trådstartare
I dag hadde jeg besøk av valpekjøpere,har tre stk.Jack russel terrier valper.2 av kjøperne hadde ordnet seg slik at når de er på jobb så kan valpen enten være med eller være hos andre.Den ene hadde også tatt seg en uke ferie når valpene skal leverest om 2 uker.Alle kjøperne har vært her før og har egentlig fått tilslag på hver sin hund.MEN.......
Kjøper nr.tre kunne fortelle at hun og familien hadde tenkt at hunden skulle få sitt eget rom i huset..jaha???og at de hadde tenkt at valpen sikkert kunne klare seg alene der fra dag nr.tre etter at de har hentet den...!!!(henter valpen på fredag,alene hjemme fra mandag av...)Jeg ble litt sjokkert,har jeg virkelig tatt så feil av kjøperne????
Synes dere at dette er riktig???En 8 uker gammel valp som er vant til å være sammen med 2 søsken,mor,bestemor og far,skal plutselig stenges inne alene på et rom i 7-8 timer..Vi har ikke underskrevet noen kontrakt enda,men har en muntlig avtale.Jeg føler at når en tar det skrittet det er å kjøpe en hund så bør man ha tid til det.Vet ikke hva jeg skal gjøre nå,annulere den muntlige avtalen og finne en annen kjøper eller??? :(THELA som vil det beste for sine små nydelige :love:
 
Låter inte som om det är seriösa valpköpare. Tycker nog att du ska tacka nej och söka någon annan ägare till den valpen. Kan de inte ens stanna hemma längre än 3 dagar med valpen så ska de ingen valp ha.

Hoppas du står på dig och säger tack, men nej tack!
 

Liknande trådar

Foder & Strö Ja, da er jeg her igjen med den umulige ponnien min. Unghest som siste uken har begynt å bete seg som hingst. Masse vrinsking hele...
Svar
4
· Visningar
489
Senast: Freazer
·
Hästvård Er det noen som vet hva dette er? Ponnien har hatt det siden jeg kjøpte henne, men nå har det spredd seg litt. Den ene veterinæren jeg...
Svar
5
· Visningar
577
Senast: MimmiNO
·
Hästmänniskan Jeg vet ikke hva som er galt med meg, og jeg trenger å skrive av meg.... kanskje er det noen andre der ute som har hatt lignende...
Svar
18
· Visningar
1 005
Senast: Lobelia
·
Utrustning Jeg kjøpte Sprenger bøyelig gummibitt med litt tungefrihet til unghesten min Når jeg prøvde henne gikk hun med et kjempetykt enkelt...
Svar
2
· Visningar
465
Senast: EZMK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp