Valpmagar!

fragansia

Trådstartare
Siris mage växer! Omfånget är nu 5 cm större än det var från början, och nu syns det riktigt väl på henne att hon är dräktig. Hon verkar redan tycka att det är lite jobbigt med valpmagen, hon suckar och stönar så fort hon ska göra något. Tre veckor kvar!

Lägg gärna in bilder på era valpmagar!

sirimage1.JPG


sirimage2.JPG
 
Sv: Valpmagar!

Jo... har finns en valpmage som växer så det knakar...
Taxen börjar också tycka att det är jobbigt, speciellt när hon skall ligga.

Tre veckor kvar här också... och ultraljudet lovade en stor kull så det kommer nog att bli några jobbiga sista veckor...
 
Sv: Valpmagar!

glömde.... det finns inga bilder på denna magen ännu... men på den förra magen finns det på hemsidan...
 
Sv: Valpmagar!

Min ska ha om 10 dgar... Hon börjar bli stor- har tyvärr inte laddat ner bilder i datorn ännu...
Var och röntgade henne i veckan för att veta hur länge hon ska håla på... Jag är förstföderska *ler*.
Min kompis gjorde ultraljud och fick besked att det skulle komma 6, kom4 så det tror jag inte på. Tog röntgen för att veta på riktigt.

5 valpar liger det där och lilla Maja sover mest hela tiden... Också en JR...
 
Sv: Valpmagar!

7dgr kvar och jag håller på att ta livet av mig av längtan... Kan ligga flera timmar varje kväll och bara känna på magen och valparna där i... Kanske skulle ta fram kablen till kameran istället... Nu har magen trillat ner tom...
 
Sv: Valpmagar!

Nej, varken Siri, jag eller mamma( det är hennes hund) har haft valpar förut så det är första gången för oss med.
 
Sv: Valpmagar!

Siri har det jobbigt i värmen med valpmagen, på söndag är hon 7 veckor på väg i sin dräktighet.

Så här ser hon ut nu:
valpmagen16juni.JPG
 
Sv: Valpmagar!

Vi får inga valpar iår , men förra året såg det ut såhär.
drktigkull2004.jpg


Och några veckor senare såhär
Vimsan002.jpg
 
Sv: Valpmagar!

OJ! Nu är inte min hund tjock längre... Din var grym!!! Har jag rätt när jag gissar på 6 st? Min ska ha 5 men hon är inte SÅ stor... Ska ha senast torsdag...
 
Sv: Valpmagar!

*hjälp* Sista tiden kan inte ha varit lätt för din vovve:crazy: Siri borde ju inte klaga alls om man skulle jämföra:angel::D
 
Sv: Valpmagar!

Hon låg mest och grymtade. Hon valpade i juni så det var lite varmt för henne också.
Hon var ju inte speciellt intresserad av att följa med överallt som hon brukar, kan man ju lungt påstå.
 
Sv: Valpmagar!

Wii!!!! nu har mina kommit till världen. Där var bara 4, rötgen så ju 5 men det gör inget!!! Så söta!!! Bilder kommer så fort jag kommit fram till vad jag hade för konto...
 
Sv: Valpmagar!

Knapplån
Min lilla Jack russel Signe ska valpa om tre veckor, den 17 juli.
Ska se om jag kan fixa bilder
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 401
Senast: Mabuse
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 529
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 349
  • Artikel
Dagbok Man kunde ju tycka att en månad på Teneriffa skulle hålla humör o glädje uppe ett tag åtminstone, men det gick fort åt Hälsingland med...
Svar
1
· Visningar
364
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • bandage på katt
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp