A

adore

Idag tycker jag att min parade hona har vandrat lite väl mkt. Iaf nu ikväll.
Hoppas hon inte börjar löpa bara :crazy:
Var ju tre veckor sedan i helgen som hon var på parning.
*orolig*
 
Sådär gör Yoga också när hon ska börja löpa, blir rastlös.
Men vissa honor kan ju smålöpa även under dräktigheten.
Eller det kanske börjar kännas i magen på henne?

Förra gången Yoga var dräktig så märktes det ingenting. Du får komma och titta på mina små bebbar, dom är helt underbara !!
 
Det skulle vara kul!!
Hur går det med dem??

Hoppas verkligen att hon inte kommer att börja löpa.
Men om jag tänker efter så kan hon vandra när det snöar och det gör det.

Sen är hon ju mer lättstressad än andra.

Hoppas jag överdriver med min oro.
 
Det går så bra, de 2 blåvita har öppnat ögonen helt och den lila har precis börjat. Konstigt nog så öppnade den blåvita hanen som föddes sist sina ögon först och den lila som kom först öppnar sina sist...

Vill du komma och titta så är det bara att PM:a eller maila, så får du mitt telenummer eller adressen. Jag bor ju i Mosås. Allt står på hemsidan också.

Men Yoga är inte vacker, hon blir mer och mer urdiad för varje dag. Det är otroligt vad det tar på honornas hull att ha bebisar. Kan bara tänka mig hur en CRX ser ut som är smäcker i vanliga fall :crazy:.

Såfort lila flickan ha öppnat sina blå, så är det bara att dyka upp. Det dröjer väl kanske några dagar till, sen är det fritt fram.
 
du skulle sett hur hon såg ut när hon kom hem från parningen.
hon hade hållt igång kan jag lova och var som ett streck i kroppen. ädå var hon ganska tjock innan. nu har hon ätit upp sej och är dunderfet om man jämför med hur de ska se ut.
tyvärr har hon tappat massa päls med så hon ser riktigt skabbig ut.

under jul och nyår är jag inte i örebro men sen kan vi ju se.
 

Liknande trådar

Övr. Katt En av mina uppfödningar flyttade till min kompis (som är uppfödare) på foder. Då var hon 14 v. Redan från start togs hon bara väl omhand...
Svar
13
· Visningar
1 071
Senast: Bison
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 175
Senast: MissFideli
·
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 172
Hundavel & Ras Hej allesammans. Vill bara höra vad ni tror då jag ligger sömnlös just nu och tänker på detta 😂 Och bara för att tillägga så jag...
Svar
14
· Visningar
2 279
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • 🥂 VALBORG 🍾
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Burkfisk

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp