Idag satsar jag på ÖoB, för att fylla på städ och tvättmedelssortimen inför måndag, samt se om MH är hemma några minuter och satsar på Hovsta i morgon.

A, var här, fixade strumpor, säng och bar ut lite kartonger samt smått och gott.

200530LKK.jpg


Det har varit en hektisk period med öppet flöde, var tacksam

Glöm inte att du måste återhämta dig i lugn och ro, låta kropp och själ läka. Våga egentid i avskildhet för att bygga upp din mentala styrka borta från allt med stress och röror. Glöm för all del inte att granska och utvärdera dina framsteg.

Våga vara öppen och nyfiken, det kommer alltid nya möjligheter och det väntar en överraskning.

Du har känt av bitterhet och avundsjuka omkring dig. Det är lite av en utmaning som känns som "herren på täppan". Det finns alltid någon, som "kan mer än dig", hatare, troll, människor som inte har samma åsikt som dig. Det kommer det alltid att finnas.

Var beredd för att slippa tråkiga överraskningar. Checka gärna med en konsekvensutredning, vad saker och ting kan leda till innan du kastar dig ut i det blå.

Lita på attraktionslagen - önska och det, det högsta goda ser till att du får det du behöver. Det kanske inte är det Du tänkt dig just nu. Det kommer nya möjligheter och du får "grönt ljus" för det du frågar efter.
 

När jag varit på ÖoB,tog jag en sväng förbi M, hälsade på Whilde och kollade in M's fantastiska trädgård på uteplatsen. Jag fick med mig lite smått och gott hem. Mamma får en busktomat, på sin dag i morgon :).

På måndag, ska jag ringa ÖBo. Man får pallkragar levererade, monterade med markduk, jord och gödsel. Så snart blir det djungel här med
🙂
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Har svårt att klura ut vad som är bra för mig och vad som är rimligt, så jag skriver ned mina funderingar för att se om det blir...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 947
Senast: Dimmoln
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp