Var får man hjälp för ätstörningar.

Igår postade jag det första brevet
Gick omkring med brevet i min väska i flera dagar. Tillslut var det som att jag tog sats och hoppade... och postade brevet.

Men gud vad bra gjort!! Grattis du har tagit stora kliv sen du startade den här tråden mot att hjälpa dig själv. Glöm aldrig att du är värd att få hjälp och du är värd att få må bra.
 
Mottagningen fick nog mitt brev i fredags. Och redan idag fick jag ett samtal och så fick jag en tid redan imorgon.
Det känns skönt men också asjobbigt.. Har typ ångest i kroppen.. det bara kryper i kroppen.
Jag gillar såklart inte heller att du har ångest, men däremot att du fick en tid så snabbt.

Heja dig, det kommer att bli jättebra!!! :bump: :banana::bump: :banana:
 
Mottagningen fick nog mitt brev i fredags. Och redan idag fick jag ett samtal och så fick jag en tid redan imorgon.
Det känns skönt men också asjobbigt.. Har typ ångest i kroppen.. det bara kryper i kroppen.
Se där, de tar dina besvär på allvar. Förstår att det känns jobbigt, men skönt kanske att du inte behöver gå med den oron så länge? Heja heja dig, oavsett!:heart
 
Jag gillar så klart att du fick en tid så fort inte att du har massa ångest @stjarnhimmel
Jag gillar såklart inte heller att du har ångest, men däremot att du fick en tid så snabbt.

Heja dig, det kommer att bli jättebra!!! :bump::banana::bump::banana:
Se där, de tar dina besvär på allvar. Förstår att det känns jobbigt, men skönt kanske att du inte behöver gå med den oron så länge? Heja heja dig, oavsett!:heart
Tack.
Jag vet ju att det är bra. Men jag har redan lite panik.
Fattar inte varför egentligen....
Men känner mig stressad.
 
Ja jag tror att det någonstans ligger en vana i att hålla tyst för att jag är van att tro att alla ska döma en. Men där borde det ju vara ett säkert ställe att berätta saker.

Jag tror du kan vara säker på att du inte är den första eller tyvärr den sista som kommer berätta det du gjort här i tråden. För dem är det tyvärr vardag. Men det gör ju också att de inte kommer döma. Men förstå och kunna hjälpa.
Lycka till nu!
 
Mottagningen fick nog mitt brev i fredags. Och redan idag fick jag ett samtal och så fick jag en tid redan imorgon.
Det känns skönt men också asjobbigt.. Har typ ångest i kroppen.. det bara kryper i kroppen.

Det kommer bli bra! Och har dom inte en behandling som passar dig så har du ju en plan B.

Håller en liten tanke på dig under morgondagen!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ En person jag känner har drabbats av ME (vi kan kalla hen K) K är myndig, bor hemma. Har autism vilket förvärrar sjukdomen. K:s högsta...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 115
Senast: TinyWiny
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 888
Senast: Blyger
·
  • Artikel
Dagbok Jag både vill och inte vill gå till jobbet jag både vill och inte vill bry mig Men jag tror jag bryr mig för mycket och hur lär man sig...
Svar
13
· Visningar
1 100
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ Hur pratar man med vårdcentralsläkare så att man faktiskt får hjälp? Jag har inte sökt vård på VC på många år nu eftersom de aldrig...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
8 929
Senast: tornblomma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp