Var finns dom???

B

Benzon_lover

Hur gör jag för att få fram mina trådar och inlägg? Som det är nu så bläddrar jag mig fram tills jäg hittar en av mina trådar, går in och får fram min "översiktsida"...Krångligt värre! Visst måste det finnas ett lättare sätt!? :confused:
"Lillis"
 
Sv: Var finns dom???

:( Men snälla, nån måste väl vara smartare än jag! :eek:
"Lillis"
 
Sv: Var finns dom???

Prenumerera på dom. Gå in under snabblänkar så hittar du det, sedan är det bara att kolla under kontrollpanelen om du fått svar.
 
Sv: Var finns dom???

Personligen skulle jag vilja att man gjorde om nicket uppe i högra hörnet, dvs där det står Välkommen tillbaka, Benzen, till en snabblänk till ens personliga översiktssida/profil.
 
Sv: Var finns dom???

Benzen skrev:
Personligen skulle jag vilja att man gjorde om nicket uppe i högra hörnet, dvs där det står Välkommen tillbaka, Benzen, till en snabblänk till ens personliga översiktssida/profil.
Mycket bra ide! :idea:
 
Sv: Var finns dom???

shady skrev:
Prenumerera på dom. Gå in under snabblänkar så hittar du det, sedan är det bara att kolla under kontrollpanelen om du fått svar.

Annars kan man klicka på sitt nick i någon tråd.

Då får man upp sin profilsida med bl.a. inlägg. Där kan man klicka på
Hitta alla inlägg av ***** för att se alla sina inlägg
Hitta alla trådar startade av ***** för att se alla trådar man har startat

Klickar man på någon annans nick får man naturligtvis dennes uppgifter ;)
 
Sv: Var finns dom???

Jo det är sant. Tänkte inte på det, jag själv använder mig av prenumertionen, blir lätt då att man säger den saken som man själv gör.
 
Sv: Var finns dom???

Jag brukar gå in på "sök" - "avancerad sökning" och sedan söka på mitt eget användarnamn, då kommer det upp de senast aktiva trådarna som jag själv har skrivit i.
 
Sv: Var finns dom???

Benzen skrev:
Personligen skulle jag vilja att man gjorde om nicket uppe i högra hörnet, dvs där det står Välkommen tillbaka, Benzen, till en snabblänk till ens personliga översiktssida/profil.
Det finns ett ännu enklare sätt! Under knappen "Snabblänkar" finns "Min profil" att välja. Voila! :idea:

/Erica
 

Liknande trådar

Bukefalos Flera gånger nu har det hänt att när jag gått in i nån tråd så finns mitt senaste inlägg kvar som utkast, fastän jag postat det redan...
Svar
5
· Visningar
274
Senast: Luff
·
Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
515
Senast: Gunnar
·
Hundträning Jag hittade ingen tråd för kontaktövningar! Min bästa i hundgården med min bångstyriga Shar pei-tik är att dela upp godiset i högvärde...
Svar
3
· Visningar
333
Senast: Hellhound
·
  • Artikel
Dagbok Jag har under den senaste tiden suttit och broderat mycket. Jag har haft ett precis påbörjat broderi liggande i bokhyllan i flera år och...
Svar
19
· Visningar
1 719
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp