Bukefalos 28 år!

Var finns dragkedja med ring ?

Rie

Trådstartare
Jag är på jakt efter en 70cms delbar dragkedja som har en ring vid fästet, lagom att kroka fingret i. Var kan jag finna denna? Har letat på en del affärer utan framgång.
Det ska väl ändå inte vara ett omöjligt uppdrag ?
 
Sv: Var finns dragkedja med ring ?

Jag vet inte tyvärr, men det är ju lätt annars att ta bort den vanliga kläppen och sätta dit en nyckelring istället, så gör jag alltid om de går sönder.
 
Sv: Var finns dragkedja med ring ?

Prova med Sveriges mest välsorterade sybehörsaffär Knapp-Carlsson i Göteborg. De skickar även, ifall du bor långt ifrån. :)
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Som jag skrev i förhållandetråden har jag friat ❤. Jag hade sen många år sen två bilder sparade på ringar jag ville ha om det skulle bli...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 909
Senast: Therese1988
·
Utrustning Jag är ganska okunnig när det gäller bett och har hållit mig väldigt basic hela tiden. All min erfarenhet är ju från ridskolebetsling...
2
Svar
21
· Visningar
870
Senast: Linda_A
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 400
Senast: LiviaFilippa
·
Fritid Gick förbi en liten sträcka där det står en del träd och är ett litet skogsparti längs med gångvägen. Hörde ett knakande bakom mig och...
2
Svar
26
· Visningar
2 139

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp