Vår granne stjäl vår post!

Jag tänkte att det nog skulle märkas att hon blev spraymålad.
Som att hon skulle anmäla det som ofredande eller något sådant.
Då så passar man på att ta prov på färgen.
Annars kan man ju kombinera det med en råttfälla så skriker hon ju när hon blir målad.

Jag får upp helt fantastiska bilder i huvudet :rofl:

Skämt åsido:
du som verkar ha gått igenom en hel process av djävlighet.
Vart hade du börjat?
 
du som verkar ha gått igenom en hel process av djävlighet.
Vart hade du börjat?
Det beror litet på.
Men skall man göra det formellt så hade jag försökt att bevisa störningarna, anmoda om upphörande med dessa och sedan kört uppsägning.
Och hela tiden strikt följa protokollet för att inte råka göra några formella missar.
Jag gjorden en sådan som kostade mig ytterligare 3 år av trassel.

Min post skulle jag låta arkivera hos posten alternativt eftersända till någon pålitligt person.
Om jag blev sur och tappade tålamodet så skulle jag rigga skit i brevlådan.
Typ brev med surströmming i eller som sprutar färg när man öppnar dem.
Och definitivt råttfälla. (Slime, kakkerlackor, ormar, hästskit.)
 
Jag vet inte om det är tålamod precis, men kanske det.
Envis är jag som en röd gris.
Och så har jag en massa annat för mig så att de bor kvar något år mer eller mindre i huset spelar faktiskt inte så stor roll.
Bara de flyttar ut till slut.
Men om de trasslar på något vis under tiden så kan ju flytten tidigareläggas på olika sätt.
Jag är heligt trött på dem så de gör bäst i att ligga mycket lågt.

Grattis till att ha blivit av med ett stort bekymmer.
Ja, jag vet ju själv vad jävligt det kan vara, vi har ju själva haft galna hyresgäster som förstörde ett helt hus inne rätt så snabbt. Alltså tapeter, hygien, golv etc
T.o.m jag skulle kunna tänka mig åka på ett sånt utflyttningsparty, en sådan god sak måste firas.:sneaky:
 
Tack, jo nu känns det bra.

Det känns säkert bra för dig :D, men det är också viktigt att sådana galningar inte vinner:sneaky:. Att man löser problemet.:) Att de inte klarar av med fuffens och båg o bo kvar.:grin:
Att , som du,vinna- att som du, tänka bäst, det är den känslan du kommer ha med dig resten av livet. Och det har inte de.:devil::devil::angel::laugh: Grattis!
 
Jag vet inte om det är tålamod precis, men kanske det.
Envis är jag som en röd gris.
Och så har jag en massa annat för mig så att de bor kvar något år mer eller mindre i huset spelar faktiskt inte så stor roll.
Bara de flyttar ut till slut.
Men om de trasslar på något vis under tiden så kan ju flytten tidigareläggas på olika sätt.
Jag är heligt trött på dem så de gör bäst i att ligga mycket lågt.
Ja, du är tålmodig. ;)
Två år! Det är ju för sjutton en evighet. :arghh: :D

Jag kommer gärna på festen också! :)
 
Finns det någon granne med titthål i dörren som kan se postfacken från sin ytterdörr? Det finns titthålskameror som inte är så dyra :)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp