T
Televinken
För några veckor sedan fick jag tillbaka min häst från sin fodervärd. När han nu står uppbunden i stallgången är han smått tokig, kastar sig å står å och studsar på stället... Jag blir så nervös att han ska göra illa sig när han håller på
! Han har även börjat hugga mot allt och alla (även mig)... Jag känner tyvärr inte igen hästen som jag lämnade bort
!
I och för sig har han flyttat från en ridskola till ett litet stall med tre hästar för bara två veckor sedan å jag vet att han är "översocial"... men det känns så jobbigt, för det syns på hela hästen att han är uppstressad och orolig. Han är hela tiden spänd som en fiolsträng.. Jag hoppas verkligen denna fas går över och att jag får igen min lungna älskade häst!!
I och för sig har han flyttat från en ridskola till ett litet stall med tre hästar för bara två veckor sedan å jag vet att han är "översocial"... men det känns så jobbigt, för det syns på hela hästen att han är uppstressad och orolig. Han är hela tiden spänd som en fiolsträng.. Jag hoppas verkligen denna fas går över och att jag får igen min lungna älskade häst!!