Var hittar jag frontpage?

Djurjouren

Trådstartare
Och andra program? Jag vill inte ladda ner massa gratisprogram som bara varar en månad utan köpa helt seriöst.Vilken sajt är bäst?
 
Sv: Var hittar jag frontpage?

Titta på någon prisjämförelsesajt, till exempel Pricerunner. De flesta datorbutiker säljer program. Jag själv handlar oftast från någon av de stora butikerna, till exempel Dustin Home som brukar vara billiga och snabba på att leverera. Men det lönar sig att jämföra mellan olika butiker.

Många programvaror kan du dessutom ladda ner som demoversion direkt från respektive tillverkares hemsida. I så fall brukar man kunna uppgradera till en riktig version genom någon sorts internetbetalning.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Försökte hitta Microsoft Office-paketet men det fanns bara från 2021 och tidigare. Har de slutat ge ut det? Är det Microsoft 365 som...
Svar
10
· Visningar
775
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 486
Senast: hastflicka
·
Hemmet Ja eh, det var visst dags att bli sambos. I slutet av nästa månad ska vi flytta till vår lägenhet. Bostaden blir både större än vad vi...
Svar
9
· Visningar
850
IT & mobiler Vi bygger ny hemsida till ridskolan och tänkte be medlemmarna att bidra med bilder vi kan använda där. Då är ju någon form av molntjänst...
Svar
19
· Visningar
803
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022

Omröstningar

Tillbaka
Upp