Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Var hittar jag frontpage?

Djurjouren

Trådstartare
Och andra program? Jag vill inte ladda ner massa gratisprogram som bara varar en månad utan köpa helt seriöst.Vilken sajt är bäst?

Sv: Var hittar jag frontpage?

Titta på någon prisjämförelsesajt, till exempel Pricerunner. De flesta datorbutiker säljer program. Jag själv handlar oftast från någon av de stora butikerna, till exempel Dustin Home som brukar vara billiga och snabba på att leverera. Men det lönar sig att jämföra mellan olika butiker.

Många programvaror kan du dessutom ladda ner som demoversion direkt från respektive tillverkares hemsida. I så fall brukar man kunna uppgradera till en riktig version genom någon sorts internetbetalning.

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5533 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Skola&Jobb Jag har precis köpt ny laptop, en Asus, som ska användas till studier. Jag tecknade en bas premuneration på Word eftersom jag kommer...
Svar
4
· Visningar
276
IT&mobiler Katter är som många vet, väldigt duktiga på datorer. De kan troligen hitta fler funktioner än vad tillverkarna av dator och program...
Svar
15
· Visningar
341
Kropp&Själ Vi är ett gäng som yogade på riktigt bra med en 30-dagars-utmaning i november/december, och jag tänkte köra igång en ny med början 1...
15 16 17
Svar
336
· Visningar
5 468
Hemmet Ja men snälla hjälp mig här! Jag skulle vilja ha en matberedare, jag saknar liksom en del funktioner en sådan har men jag behöver också...
Svar
2
· Visningar
190

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden 32
  • Positiva tråden
  • Inredningstråden, del 2

Hund, Katt, Andra Djur

• Preparat till katt med ledproblem
  • Uppdateringstråd 25