Var hittar jag hinderhöjder för FT?

P

prallan

Var hittar jag information om hinderhöjder i banhoppningsdelen för de olika klasserna i FT???
Tycker jag har lusläst TR, flera gånger :cool:
 
Var hittar jag information om hinderhöjder i banhoppningsdelen för de olika klasserna i FT???
Tycker jag har lusläst TR, flera gånger :cool:

I bilagorna!

Screenshot_20191014-125527_Chrome.jpg
 
Passar på att fråga här. I bilaga C, står det Maximihöjd och sen Maxängd vid toppen. Vad är denna "toppen" för något? Jag gissar att det skulle kunna vara maximibredd på oxer, men var kommer toppen ifrån??
Sen, vid trippelbarr, står +x cm, som jag även där gissar på längden på trippeln?
 
Passar på att fråga här. I bilaga C, står det Maximihöjd och sen Maxängd vid toppen. Vad är denna "toppen" för något? Jag gissar att det skulle kunna vara maximibredd på oxer, men var kommer toppen ifrån??
Sen, vid trippelbarr, står +x cm, som jag även där gissar på längden på trippeln?

Du har längd vid basen och toppen och det är det som avses.
 

Liknande trådar

Tjatter Jag blev inspirerade av tråden om vilka imperier osv man tänker på och kom att tänka på en sak jag tänker en del på: Om ni fick resa...
2
Svar
26
· Visningar
437
IT & mobiler På nyhetsmorgon i morse var det ett inslag om vett och etikett i gruppchattar. Nu var det rätt humoristiskt, men det fick mig att tänka...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 069
Senast: Sryoqwe
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 495
Senast: Roheryn
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 454
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp