Var hittar man denna dressyrgjord??

G

grym

http://home.swipnet.se/l-farm/corrado/
Ni ser på bilden på Corrado under ryttare, där kan man skymta denna gjord (brun med vita kanter till en sadel med korta stroppar-alltså en "vanlig" gjord)Var kan man hitta/köpa dom??
(finns även mer bilder om man trycker längst ner på den sidan)

tack på förhand...
:banana: :D
 
Jaha... du ville ha en längre gjord. Inte sedvanliga korta dressyrgjorden. Då är jag fel ute. Kan tyvärr inte hjälpa...
 
Finns på Granngården här i Ösd, det är inte fårskinn under, men vitt teddy. Om det är sådann du menar? Finns i alla längder. :)
 
Nä tyvärr..det är inte en sån jag menar, men tack ändå :)Jag vet inte men det verkar inte som det finns :confused:Ändå är det massa som har sådana :confused:Är det ingen som vet??? :crazy:
 
Syrran har en, vet inte vart hon köpt den, säkert hundra år gammal lr nåt :D men jag kan ju alltid fråga :smirk:
Och visst, de är äckligt snygga :d
 
Hör med dom på Henrikssons då...? Är det sådann som dom har du vill ha fast till vanlig sadel, ej dressyrmodell? Dom kanske kan få ta på eller vet vart du ska vända dig. :)
För finnas måste det ju.. ;)
 
Ja fast då kan jag likaväl höra med våran hästsportbutik här, dom har också såna :) ;)Men jag tror inte dom har något med varandra att göra....men tack i alla fall :)

Dieldi:Har du frågat din syrra?? :angel: :d
 
jag tror att det var på My One i Göteborg när jag var där som jag såg en gjord i brunt läder med påsytt fårskinn. Minns inte märket, men det var typ hansbo, caprilli, keiffer elller nåt sånt dyrt. kostade över 1000 pix tror jag då.. :( annars hade jag slagit till direkt. Jag såg också glitterbootsen från daviz eller vad dom nu heter. ville ha men som kostade 299 pix och de ville jag inte betala för tillfället. man jag köpte ett GÖÖÖR-snyggt pannband!! :banana:
 
okej, men det var nog Hansbo, å dom är ju bara såå snygga :love:Ska köpa en sån sen till nya sadeln :dMen jag vill hitta en sån gjord jag letar efter också :crazy: :(Det borde ju finnas nånstans tycker man :crazy: :confused:
 
okej, men det var nog Hansbo, å dom är ju bara såå snygga :love:Ska köpa en sån sen till nya sadeln :dMen jag vill hitta en sån gjord jag letar efter också :crazy: :(Det borde ju finnas nånstans tycker man :crazy: :confused:

Va var det för pannband du hitta då?? :)
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag har hittat ett riktigt fint sto på ett "polsk hästnet" och är i kontakt med säljaren. Dock är jag stressad över logistiken kring att...
2 3
Svar
40
· Visningar
8 127
Hästmänniskan vill inte klaga men tycker det är oerhört svårt att hitta en medryttarhäst :/ vet inte hur många gånger jag läst ett inlägg om en...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
6 591
Senast: Cambrie
·
Hästvård Eftersom jag inte har något att göra och lite tankar att skingra sitter jag här på lördagskvällen och nördar ner mig i min hästs...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
8 232
Skola & Jobb Jobbade tidigare på en avdelning i anslutning till ett större boende, lärde känna personer även på det boendet och fick många goa...
Svar
6
· Visningar
1 618
Senast: Emine
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Vad är rätt
  • Dressyrsnack 17
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp