Var hittar man en mattpisk?

fejko

Trådstartare
På Cervera är de slut. Biltemas är bara skit, samma med Julas. Ica Maxi har slutat sälja. Finns inga på Ikea...
 
På Cervera är de slut. Biltemas är bara skit, samma med Julas. Ica Maxi har slutat sälja. Finns inga på Ikea...

Inget tips, men en udda historia...

Killens mormor har nyligen sålt huset för att flytta in i lägenhet, innan hon sålde så la hon ut en MASSA grejer till försäljning, klumpade ihop mycket på en bild och la ut på annons.

Ringde en äldre gubbe en dag och frågade om mattpiskan var kvar. Mormorn blev lite förvånad att han BARA var intresserad av mattpiskan, men den fanns ju kvar. Gubben fortsatte fråga om den var rejäl och så vidare, väldigt konstiga frågor, men mormorn är ju av den äldre versionen och skulle aldrig vara så otrevlig att bara slänga på luren så hon fortsatte ju svara. Samtalet hade mer och mer gått in på snusk och tillslut så hade han ju frågat om det gick att piska annat, och om hon kunde mäta skaftet och så vidare! :o

Vet inte hur det slutade om han köpte mattpiskan tillslut eller inte, men mitt tips är kanske att leta begagnat? :up::p
 
Köpte i Ullared för några år sen. Totalt värdelös så när jag skulle piska mattor senast så tog jag ett gammalt badmintonracket. Det funkade bättre.
 
Köpte i Ullared för några år sen. Totalt värdelös så när jag skulle piska mattor senast så tog jag ett gammalt badmintonracket. Det funkade bättre.
Låter som den de säljer på Claes Olsson och Jula. Går tydligen sönder första gången man använder den enligt recensionerna.
 
Verkar finns på nätet om du vill beställa
Jo jag har sett det. Iofs gillar jag att känna på grejerna och jag är inte så förtjust att lämna ut mitt kortnummer till företag jag inte vet något om, men det blir nog den lösningen tillslut.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Någon som kan tipsa? Jag bor mitt ute i ingenstans och har långt till någon riktig sminkbutik. Hinner inte åka dit. Det enda som finns...
Svar
16
· Visningar
919
Senast: tuaphua
·
Mat Jag fyller snart 30 år och ska anordna en fest för familjen. Då jag bor 60 mil från alla andra i familjen lånar jag brorsans hus och...
Svar
8
· Visningar
821
Senast: mamman
·
Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
22 788
Senast: Mabuse
·
Hemmet Hej, Undrar om någon här har koll om man kan ställa en fristående mikrovågsugn i överskåp? Jag har ingen mikro i mitt kök idag och har...
Svar
16
· Visningar
1 410
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp