Var hittar man smala tofflor?

Myzan87

Trådstartare
Jag och min mor har haft våra plasttofflor i många år. De passar vår fötter till skillnad från foppatofflor men de finns inte längre i affären att köpa. Finns det några liknande?
Mitt googlesökande är inte det bästa alltid 😅
 

Bifogade filer

  • F14CE9EC-CCAC-40F3-90D4-FDE5C64AC6C6.jpeg
    F14CE9EC-CCAC-40F3-90D4-FDE5C64AC6C6.jpeg
    352,5 KB · Visningar: 37
Jag tror jag köpte mina på Jysk. Något liknande som på din bild och de kostade inte många kronor. Jag har tre par; ett par vid varje dörr i huset :D
När jag provat foppatofflor känns det som att jag kan få i båda fötterna i en toffel :meh:
 
Jag och min mor har haft våra plasttofflor i många år. De passar vår fötter till skillnad från foppatofflor men de finns inte längre i affären att köpa. Finns det några liknande?
Mitt googlesökande är inte det bästa alltid 😅
Prova att söka på trädgårdsskor, det dök upp lite olika varianter då :)
 
Jag tror jag köpte mina på Jysk. Något liknande som på din bild och de kostade inte många kronor. Jag har tre par; ett par vid varje dörr i huset :D
När jag provat foppatofflor känns det som att jag kan få i båda fötterna i en toffel :meh:
Jag har inte alls tänkt på att de kunde ha tofflor. Ska dit och testa 😄
Håller med! Foppatofflor är alldeles för breda för att det ska vara behagligt att gå med :down:
 
Jag har inte alls tänkt på att de kunde ha tofflor. Ska dit och testa 😄
Håller med! Foppatofflor är alldeles för breda för att det ska vara behagligt att gå med :down:
Det hade inte jag heller tänkt på. Tills jag lånade ett par väldigt sköna, lätta och smala tofflor av "foppatoffelmaterial" av min mor och hon berättade var hon köpt dem och att de var väldigt billiga 😁
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Efter avslutad cancerbehandling håller håret på att växa ut. Jag var hos herrfrisör för uppklippning i början men nu börjar det bli...
Svar
11
· Visningar
1 213
Senast: Gnist
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
1 866
Senast: lingonben
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 112
Senast: LiviaFilippa
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 249
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Löss
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp