Var kan jag hitta detta?

Idas

Trådstartare
Behöver få tag i en poster på en världskarta snabbt (till fredag). Var hittar jag detta? Det behöver inte vara en regelrätt karta med namn och hela köret utan får gärna vara lite abstrakt.
 
Behöver få tag i en poster på en världskarta snabbt (till fredag). Var hittar jag detta? Det behöver inte vara en regelrätt karta med namn och hela köret utan får gärna vara lite abstrakt.
Jag googlade köpa karta och fick upp en hel del butiker som verkade ha sådana poster. Även nätbutiker.
Vart bor du? Det svåra är väl om du inte bor nära en stor stad. Då det finns risk att du inte hinner få den om du beställer på nätet.
 
Senast ändrad:
Jag googlade köpa karta och fick upp en hel del butiker som verkade ha sådana poster. Även nätbutiker.
Vart bor du? Det svåra är väl om du inte bor nära en stor stad. Då det finns risk att du inte hinner få den om du beställer på nätet.
Jag bor i Stockholm :angel: Är främst fysiska butiker jag tänkt mig då jag inte litar på att de hinner fram i tid på nätet. Vill du tipsa om nån specifik butik?
 

Liknande trådar

Kultur Jag läste mycket poesi när jag var yngre då jag också själv var aktiv med skönlitterärt skrivande. Sen har jag tappat bort det men nu...
Svar
0
· Visningar
88
Kläder & Bli fin Jag blev lite slumpartat bjuden på bröllop i Maj med klädkod kostym (antar att det är mörk kostym som åsyftas) och jag behöver shopping...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 945
Senast: cirkus
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 621
Senast: MML
·
Fritid Jag behöver en app som är pålitlig och som följer i realtid. Man ska inte få info som var aktuell för tio minuter sedan utan var aktuell...
Svar
2
· Visningar
598
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp