Var kan jag hitta en lång ljusslinga?

Bapelsin

Trådstartare
Ja, som sagt, var kan jag hitta en lång ljusslinga? För inomhusbruk. Inte en sådan en har på balkong, i julgran, osv med många pyttesmå lampor utan snarare liknande de klassiska ”bollarna”. Den ska hänga i fönstret (som är stort, närmare 3m) i vardagsrummet så den får såklart gärna vara snygg.
 
Jag har en med bollar som är 2,85 med 20 bollar den heter Lysa warm white bollarna är vita, gråa o svarta, mjukt LED sken.
 

Liknande trådar

Övr. Djur Hej. Har två kaniner som jag har svårt att lyckas klippa klorna på. Vet att man kan åka till en del zoobutiker etc. för hjälp med detta...
Svar
4
· Visningar
731
Senast: Blyger
·
Relationer Min svärfar miste relativt plötsligt sin partner tidigare i vintras. De har varit tillsammans så gott som hela sina liv. Ensamheten...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 916
Senast: Halona
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
5 631
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 199
Senast: geting
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp