Var kan jag vända mig med idé?

Narcissa

Trådstartare
Jag har kommit på en produkt inom teknik. Jag tror att den skulle sälja hyfsat väl men hur kommer man vidare från idé till prototyp och utveckling av produkten? Just nu finns den enbart i mitt huvud.
Jag har kontaktat ett företag som gör denna typen av saker men jag är osäker på om det är rätt väg att gå.
Hur säljer man in den och i vilket sammanhang?
 
Jag har kommit på en produkt inom teknik. Jag tror att den skulle sälja hyfsat väl men hur kommer man vidare från idé till prototyp och utveckling av produkten? Just nu finns den enbart i mitt huvud.
Jag har kontaktat ett företag som gör denna typen av saker men jag är osäker på om det är rätt väg att gå.
Hur säljer man in den och i vilket sammanhang?
Kontakta ALMI i ditt län och fråga om de kan hjälpa dig?
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 897
Senast: Whoever
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 946
Senast: Sasse
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 333
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 586
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • bandage på katt
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp