Var köper ni ridskor/ridstövlar?

Kilauea

Trådstartare
Som rubriken säger, var brukar ni köpa ridskor/ridstövlar?
Hööks och Granngården vet jag, men andra ställen? Jag behöver prova, så att köpa via nätet är inte ett alternativ. Jodphurs sitter inte bra på mig, känns alltid som de glappar. Behöver nåt som ger lite mer stöd tror jag.
 
Mina senaste ridskor köpte jag på Hööks och senaste ridstövlarna på en lokal större hästbutik.
 
Jag köper från de butikerna som råkar ha skor som passar mig ;). Är många butiker häromkring så blir att prova lite allt möjligt innan jag hittar ngt med rätt passform och prisklass ^_^.
 

Liknande trådar

Utrustning Jag ska åka på en ridresa i vår där jag kommer rida ungefär fem timmar per dag, i sträck. Eftersom jag varit gravid och fått barn sedan...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 918
Senast: Wingates
·
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 880
Senast: valy
·
Kläder & Bli fin Jag behöver tips på fritidsbyxor. Har ett par från Hööks som sitter bra men är ute efter något lite stabilare/mer rejält. Beställde ett...
Svar
6
· Visningar
740
Senast: Red_Chili
·
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 095
Senast: JennyLz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Emmi-pet ultraljudstandborste

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp