Var köpte ni era sadelhängare/tränshängare ngnstans?

F

furreburre

Håller på att bygga om sadelkammaren och letade efter bra och hyfsat billiga sadelhängare. Insåg att det finns ett myller av affärer som säljer dessa, hööks, börjes, eko, nordpost etc.
Så var köpte ni era hängare? Är ni nöjda med dem?
 
Börjes har snudd på halva priset mot Hööks, för samma grejer! Eko har bra priser också.
 
På Hööks kostar de 85:- styck. Sadel och tränshängare ett. Fungerar bra och lätta att sätta upp. Har inte sett Börjes.
 
oookej! För just nu har vi ett virrvarr av olika sadelhängare i kammaren. Vissa som går upp mer än andra och vissa är nästan helt raka (om ni förstår vad jag menar... :smirk: ) Vilket tror ni är bäst? Mer raka, eller mer uppåt?
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
6 985
Senast: tuaphua
·
  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 031
Senast: Snurrfian
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 497
Senast: Ajda
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 573
Senast: kma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp