Var ni på Hööks idag i Kungenskurva?

M

miss_willow

Isåfall vad köpte ni? Jag blev lite missnöjd... ville köpa den tobbacofärgade bröstan men tycker inte alls att den var tobbacofärgad? :confused: tycker den var mer brun...
Planerade att köpa massa saker men köpte bara jodpurh och ett par stövelskafft.
 
Jag var där och köpte både det billiga regntäcket och det fula vintertäcket.. :D
Perfekta slit och slängtäcken,för "tuffa" tag i hagen.Gör inget om de går sönder,man får inte allt för mkt ångest för så pass "lite" pengar.. :rofl: :bump: :banana:
 
Japp , Köpte 4 täcken , 2 schabrak, träns å lite små saker :D
 
ingen som kpte det *fula* vintertäcket?? jag tycker det såg jättehäftigt ut!! sånnt vill jag ha så är det någon som har det i stl 145cm så kan jag gärna köpa det om någon vill sälja :d var slut i den stl när jag var där.
annars köpte jag ylletäcket och et tpar svarta fleecelindor. :D
 
jag tror det var så länge lagret räcker.. men jag är ej 100? jag vill åka tillbaka dit och hitta ett innetäcke. det där i ull för 300:- men det lär ju inte finnas kvar =/
 
är det ingen som kan köpa den där sadeln åt mej i kungens kurva för 549 å skika den till mej??
det skulle vara jätte snällt :love:
 
jag var in där i fredags och köpte vantar, mössa, den billiga grimman+skaft och sadelhängare...

/Malin
 
japp 549 kr kostade den, tror inte att det är någon vidare kvalité på den ... faktiskt, menmen man vet juh aldrig... :confused:
 
Många gånger tycker jag att det är likadant i deras "gamla" affärer, det är mycket som är slut!! Man åker dit full av shoppariver och kommer hem med ett par strumpor liksom :(
 
Tja.. finns massor av sätt.
Buss 748 från liljeholmen, massor av bussar från skärholmen.
buss från fruängens centrum eller älvsjö station.
 
fattar precis vad du menar...
min kompis skulle köpa ett sadelskydd till sin western sadel när d kom för nåt år sen eller två.
åkte glatt dit och kolla runt...
hitta inget skydd så vi fråga dom "trevliga" tanterna bakom disken...
hennes kommentar...
"oj...finns d inga kvar??!! vi köpte bara in 2! och dom kanske e sålda nu då...!
lixom...hallå??!! hur svårt är det att hålla koll om man sålt slut på en produkt som man köpt i TVÅ stycken av??

vi åkte till "westerngubben" istället och köpte ett. han hade då typ en hel låda med 100 st eller nåt..

*suck*
 

Liknande trådar

Utrustning Känner mig lite omodern nu, men har börjat fundera på att köpa thermoridbyxor som komplement till de riktigt kalla dagarna. Jag går i...
2
Svar
22
· Visningar
1 292
Senast: Buongusto
·
Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
298
Senast: liiinnea
·
Övr. Hund Klockan är inte ens 22, och det är kolsvart ute. Jag insåg att det bara är två veckor kvar, sedan kommer det vara solnedgång lagom tills...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 592
Senast: Therese1988
·
Hemmet Främst påslakan men även underlakan. Använde innan Hemtex eco smooth, de var mjuka och kliade inte men ändå inte för sladdriga. Nu finns...
Svar
13
· Visningar
444
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Att ångra en valp
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp