Var ska jag spara mina bilder?

Tack, ska kolla in den sidan.

@tanten och @Wingates vet ni vad det är för skillnad mellan Google drive och onedrive? Har båda redigeringsverktyg?
Atltså - OneDrive ser jag på datorn som en katalog. Den innehåller precis bara det jag lägger där.
Istället för att spara under "Mina dokument" så sparar jag i One Drive. Och kan nå från vilken dator som helst var som helst.

Jag har kontrakt och dokument jag vill spara, lite bilder och annat som jag vore ledsen att förlora om datorn kraschade. Bilder har jag knappt några eftersom jag inte fotografrar speciellt mycket alls.
 
Jag har för mig att du är mellan 20-30 år. Om du får vara frisk kommer du leva minst 50 år till.

I IT-branschen är fem år en evighet. Hur tror du Google ser ut om 50 år?
Vad spelar det för roll? Förändras användarvillkoren på ett dåligt sätt så kan man byta tjänst.
 
Atltså - OneDrive ser jag på datorn som en katalog. Den innehåller precis bara det jag lägger där.
Istället för att spara under "Mina dokument" så sparar jag i One Drive. Och kan nå från vilken dator som helst var som helst.

Jag har kontrakt och dokument jag vill spara, lite bilder och annat som jag vore ledsen att förlora om datorn kraschade. Bilder har jag knappt några eftersom jag inte fotografrar speciellt mycket alls.
Okej, tack för förklaringen.

Har bestämt mig för att testa både Google drive och Flickr så får vi se vad jag fastnar för. Tack för all input. 😊
 

Liknande trådar

S
IT & mobiler Jag blir snart galen. Sen jag började ta kort med digitalkamera har jag haft bilderna i datorn, och det har alltid gått bra. Inte en...
2
Svar
20
· Visningar
2 484
Senast: Carolus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp