Var ska man lägga inlägg?

M

Madelene

Har några frågor som jag skulle vilja diskutera men har itne en aning om var jag ska lägga inläggen för att det ska bli rätt.

Finns det någon man kan fråga om man är osäker, eller ska man chansa och kanske riskera att folk blir sura för att man lägger dem fel?

/Madelene
 
chansa. varför skulle folk bli sura om dom ligger fel? det är väl moderatorernas jobb att flytta dom då om dom tycker att trådarna ligger fel
 
Nja, skapar ju inte så mycket trådar själv, svara mest på andras trådar :o

Men jag får väl lägga in där jag tror och sen får väl moderatorerna komma och skälla på mig :D

/Madelene
 
När du går in under resp kategori så står det alltid en liten beskrivning vad det är tänkt att just det forumet skall handla om. Många gånger är det också en låst tråd högst upp med ytterligare tips.

Annars får du väl chansa, det är ju inte värre än att tråden kan bli flyttad ;)
 
Men även om du inte skapar trådar så skriver du ju mycket, nog har du förstått de olika forumen då??
 
Tack för era svar! :bow:

Kan väl det emsta om buke, men flera forum har jag aldrig varit inne på så där försöker jag kolla vilka trådar som finns och hittar ibland svar utan att behöva fråga, älskar sökfunktionen!

/Madelene
 

Liknande trådar

Anläggning Har en relativt liten beteshage till mina hästar på ca 1ha som jag tycker växter riktigt dåligt och jag skulle behöva lägga på någon...
Svar
10
· Visningar
842
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 777
Senast: mars
·
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
32
· Visningar
2 317
Senast: Scata
·
Hundhälsa Min 10-åriga dvärgpinscher hanterar inte sitt nya liv i småbarnsfamilj så väl, utan visar tecken på stress. Han är skrälligare än...
2
Svar
23
· Visningar
2 702
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp