Var surfar ni varje dag?

Skuggfaxe12

Trådstartare
Vilka sidor på nätet intresserar er så pass att ni i stort sett är ute på dessa varje dag? Eller sidor som vi regelbundet besöker?

Intresserad då tillfällig idétorka uppstått ifrågan om surfandet! :D
 
Buke! ;)

Nej, allvarligt, jag brukar mest kolla travsidor och ibland Aftonbladet. Någon gång när inte allt mailande och läsa-alla-möjliga-diskussioner-här-på-buke och lunarstorm tar alldeles för lång tid brukar jag också glida runt på historia- och släktforskarsidor, och sidor om böcker och författare. :)
 
Jag är ute på Bukefalos varje dag. Sedan läser jag alltid Aftonbladet på nätet. Sedan har jag faktiskt en annan last, och det är ett webspel som jag HELT har fastnat i... Det heter Utopia och där loggar jag in minst en gång per dag, om jag inte är bortrest förstås :D
 
Oj, det var många som var inne på Bukefalos och Aftonbladet. Precis de två jag själv brukar vara inne på.

Blev nyfiken på Utopia, men det är kanske för farligt ;)
 
Bukefalos.com
Svenska Katters Sida
Spinn
Lunarstorm
Zoonen.com

Nästan varje dag:
Ragdollklubben.com
Ragdoll Café
Scandinavian Ragdoll Club

Och så kollar jag alltid min egen sida, förstås!
 
Aftonbladet, IDG, DN, Blocket (beroende på), Buke (periodare), min mail, lantbruksnet.se. Egentligen är det väl bara Aftonbladet och IDG med undersajter som är regelbundet, och det för att hålla koll på omvärlden.

Sen är det mycket olika IT-relaterade sajter p g a jobbet. På sistone en del sidor om digitalkameror för att jag funderar på att köpa en i julklapp.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Min PC har betett sig lite lustigt den senaste tiden och jag funderar på om den ämnar gå i förtidspension. Sanningen att säga har jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 366
Senast: hastflicka
·
Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
15 461
Senast: cirkus
·
IT & mobiler En person i min närhet har fått problem med att hens surf på telefonen har börjat skena iväg. Som jag tolkar det har hen ett abonnemang...
Svar
11
· Visningar
1 702
Senast: Sassy
·
Hundhälsa Med min förra hund var jag ofta hos veterinären pga oturshund, så jag har liksom koll på hur det brukar gå till. Mina nuvarande hundar...
Svar
19
· Visningar
2 045
Senast: McFlurry
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Mat till kräsen liten valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp