Varannan dag upp o var tredje dag ner typ... :p

Status
Stängd för vidare inlägg.
käkar fortfarande andtidepp och har väl haft hyfsade sovtider... eh, allt är relativt. Trött runt hav elva... går o lägger mig, sover till 3, stirrar i taket till 4 kvart över fyra, sover till väckning. 06.20 eller 09.30 beroende på om jag ska till jobbet eller är ledig.

Sökt lite fonder o väntar på svar som kommer fram emot sommaren...

Skrotat bilen och åker färdtjänst. vilket funkar bra. Lediga dagar är jag ute o tuffar med permobilen. I tisdags när vi hade kalas kalasväder här i Örebro, var jag ute vi oset och njöt i 2.5 timme.

Arbetsmässigt är det som det varit i alla år... så jag ska ha möte med kurator o af i början av maj.

Wartunespelgäget ska till Tallin 3-5 maj, så för fyra veckor sedan bokade jag A-handikapphytt, i tisdags fotograferade jag mig för pass och igår hämtae jag passet. Permobil o rullator ska med på resan så får vi hålla tummar för att allt blir så underbart kul, som det känns att vi ska ha. Vi sitter varje kväll på mumble o tjattrar i munnen på varann i alla fall och ser fram emot att träffas. Vi har spelat tillsammans i drygt sex år så det här kommer bli grädden på moset att ses IRL.

Men sen... är lägenheten ett kapitel för sig. Jag måste ta tag i det för jag vet att orkar jag bara röja och inte flytta runt på sakerna från ett hörn till ett annat så kan jag släppa in städbolaget i hela lägenheten o inte bara i kök, vardagsrum och badrum... :p - Nu är det kris. Men de dagar jag är ledig är jag TRÖTT och har haft huvudvärk en dag i veckan.

Men nu är det VÅÅÅÅÅÅÅÅR!
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Dagbok En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok. Hackad natt där jag fått springa upp...
Svar
2
· Visningar
440
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok Nähä... måndagar brukar vara en sån där håll dig hemmadag. Men idag ska jag handla diskmedel (handdiskmedel, eftersom det inte blev...
Svar
0
· Visningar
392
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp