Varde mörker

Sådär ser det inte ut hos mig, inte heller jag kan hitta knappen för Mörk. Det finns ingenting alls till höger om det lilla kugghjulet här.

Tillägg: Hittade nu, men var tvungen att klicka på "Inställningar" under min profil och välja tema där först precis som någon annan skrev! Sedan jag gjorde det syns knappen som på din skärmdump! :)
 
  • Gilla
Reactions: Sel
@tanten

Screenshot 2021-09-16 at 19.52.39.png
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Sådär ser det inte ut hos mig, inte heller jag kan hitta knappen för Mörk. Det finns ingenting alls till höger om det lilla kugghjulet här.

Tillägg: Hittade nu, men var tvungen att klicka på "Inställningar" under min profil och välja tema där först precis som någon annan skrev! Sedan jag gjorde det syns knappen som på din skärmdump! :)
Är du säker? För för mig poppade det upp i listan där uppe nu, verkar som om det ändrats medan jag läste tråden
 
Sådär ser det inte ut hos mig, inte heller jag kan hitta knappen för Mörk. Det finns ingenting alls till höger om det lilla kugghjulet här.

Tillägg: Hittade nu, men var tvungen att klicka på "Inställningar" under min profil och välja tema där först precis som någon annan skrev! Sedan jag gjorde det syns knappen som på din skärmdump!

Första gången jag ändrade hittade jag knappen allra längst ner på sidan, scrollade så långt ner det gick och nedanför alla trådar så fanns det att välja haha
 
Tycker den mörka sidan blev skönare för ögonen, men som många säger är det något med färgskalan på översta menyraden som skär sig lite (den gröna med bukefalos loggan, nytt, användarnamnet, inkorg, notiser, sök) den är för ljus. Annars tycker jag resten verkar rätt ok, ja nu ser jag att "svara" knappen har samma ljusa färg som den ljusa menyn överst, den skulle också behöva mörkas ner lite, sen är allt bra för min del i alla fall. :)
 
Jag har ändrat lite på de ljusare färgerna, skall se om jag kan göra lite åt de gröna utan att tappa för mycket kontrast.

Tror mig också ha hittat en anledning till att "Mörk" inte syns i vita fältet om man inte bytt stil en gång, kanske hinner fixa det snart.
 
Äntligen 😍

Skulle dock önska aningen ljusare nyans på trådtitlarna när man scrollar runt i forumen. Dom smälter in lite väl mycket i bakgrunden nu, medan själva förhandsvisningen av texten syns väl med sitt vita
 
Jag har ändrat lite på de ljusare färgerna, skall se om jag kan göra lite åt de gröna utan att tappa för mycket kontrast.

Tror mig också ha hittat en anledning till att "Mörk" inte syns i vita fältet om man inte bytt stil en gång, kanske hinner fixa det snart.
Svara knappen har bra färg nu för mig, dock är översta meny fortfarande för ljus ock skär sig med övrigt. 👍🏻
 
Jag har ändrat lite på de ljusare färgerna, skall se om jag kan göra lite åt de gröna utan att tappa för mycket kontrast.

Tror mig också ha hittat en anledning till att "Mörk" inte syns i vita fältet om man inte bytt stil en gång, kanske hinner fixa det snart.
Det torde vara det lilla, för på min skärm är de i princip identiska med orginalfärgerna som finns på "ljus" och de skär sig alldeles för mycket och är inte vilsamt alls för ögonen..

Gillar annars rent generellt mörka teman med dämpade färger, men detta? Not so much tyvärr.

Screenshot_20210917-062803_Chrome.jpg
 

Liknande trådar

Relationer Alltså... min bonusmamma. Jag blir så trött på henne ibland. Hon tycker att jag och min bror kan dela rum (vi är totala motsatser till...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 637
Senast: a1agnlju
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter 14 maj 1996 lades mina första webbsidor ut på internet. Till att börja med hade de ingen egen domän, men de heter nu Bukefalos.com sedan...
Svar
2
· Visningar
1 133
Senast: Mim
·
Relationer Om någon listar ut vem jag är så håll det gärna för er själva....(nytt nick) Jag träffade i feb en kille, han 35, jag är 29...
2 3
Svar
46
· Visningar
7 530
Senast: Texaz
·
IT & mobiler Läs detta innan du skapar en ny tråd. Läs igenom de vanliga frågorna nedan. Om du behöver diskutera vidare så använd helst någon av de...
Svar
0
· Visningar
13 693
Senast: gern
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp