Varde mörker

Det här blev inte så bra. Svårt att läsa.
F876B857-EA66-4A7C-82F2-12491610CCCF.png
 
Nu börjar det likna något, känns som det nästan är i mål med alla färger, översta menyn har behagligare färg, tycker dock det känns konstigt att ”nytt, användarnamnet, inkorg osv” är ljusare än resten av menyn. Antar att det inte är helt klart, men det börjar närma sig helt klart. Mycket bättre än innan. 👍🏻
 
Reklamen skär istället i ögonen i det mörka temat. Då föredrar jag än så länge det ljusa temat och ställa in ljusstyrkan själv om inte de också kan dämpas.
 
Gillar mörkt tema, framförallt på kvällen/natten :up: . Men tycker också att övriga färger behöver justeras lite mer.
 
Nu är det nästan två dygn sedan jag lade in lite nyheter på Bukefalos, vet inte om någon upptäckt det.

I den vita meny-listen högt upp på sidan längst till höger finns ett nytt val "Mörk".
Det finns även långt ned på sidan till vänster i stilväljaren som visar vilken stil som är vald, vanligast "Ljus" klickar man på den kan man också välja "Mörk"

Jag har funderat på att fixa detta under ganska många år nu och tänkte att det kanske var lämpligt nu när vi går mot lättade restriktioner, ljuset i tunneln, samtidigt som vi går mot mörkare hösttider.

Testa gärna att byta och se vilken ni gillar bäst. Framåt natten i mörka rum kanske "Mörk" är lämplig eller vissa kanske gillar att använda den hela tiden.

Rapportera gärna vad ni tycker :)
Äntligen kan jag ligga i sängen och smygsurfa på bukefalos på nätterna utan att råka väcka sambon med ljus skärm!:D Jag har verkligen saknat den här funktionen!
 
Nu har jag gjort några ändringar till, till det bättre tycker jag, kanske blir några till.
 
@Gunnar Jag lekte runt lite i inspektera element och tog fram en variant med lite mer dämpade färger, tycker själv att det blev lite behagligare för ögonen:
bukefalos varde mörker.png


Jag har dock ganska känsliga ögon så det är möjligt att det blev lite väl nedtonat, jag vet inte :D
 

Liknande trådar

Relationer Alltså... min bonusmamma. Jag blir så trött på henne ibland. Hon tycker att jag och min bror kan dela rum (vi är totala motsatser till...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 637
Senast: a1agnlju
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter 14 maj 1996 lades mina första webbsidor ut på internet. Till att börja med hade de ingen egen domän, men de heter nu Bukefalos.com sedan...
Svar
2
· Visningar
1 133
Senast: Mim
·
Relationer Om någon listar ut vem jag är så håll det gärna för er själva....(nytt nick) Jag träffade i feb en kille, han 35, jag är 29...
2 3
Svar
46
· Visningar
7 530
Senast: Texaz
·
IT & mobiler Läs detta innan du skapar en ny tråd. Läs igenom de vanliga frågorna nedan. Om du behöver diskutera vidare så använd helst någon av de...
Svar
0
· Visningar
13 692
Senast: gern
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp