Varför bombarderas jag plötsligt av förfrågningar av främlingar på Instagram?

Men du kanske har någonting speciellt som hon också har eller gillar. Jag har flera följare som har Bjurholmshöns (som mig) eller Gotlandskaniner (som mig) trots att långt ifrån alla inlägg handlar om dessa djurslagen. Men jag antar att det handlar om någon typ av samhörighet och att man kollar in vilket liv människor som har valt en liknande ras som en själv har.
Förmodligen :) . Bakningen, kanske? Jag lägger dock inte ut supermycket på just instagram.....
 
Jag fick en ny följare på instagram häromdagen. Öppet konto. Jag har ingen som helst aning om vem det är, men människan verkar vara "på riktigt". Hon kommenterade mitt inlägg igår, och det var en helt normal kommentar. Men ändå....varför vill hon följa MIG..... :confused: ?! Så himla rolig är jag väl ändå inte...... :D Det har jag funderat lite över, men jag vet inte alls om detta har med ursprungsfrågan att göra?

Vissa verkar ha det som taktik för att själva få fler följare. De följer en, hoppas på att man ska följa tillbaka, sen avföljer de efter någon eller några dagar.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har sådan beslutsångest och behöver skriva av mig, och kanske bolla med någon... Jag är 28 år, har heltidsjobb och två hundar av...
2 3
Svar
42
· Visningar
7 169
Senast: Efwa
·
Kropp & Själ Det här blir lite utlämnande, så jag valde ett anonymt nick. Om ni listar ut vem jag är, så håll det för er själva, tack. Jag vet inte...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
10 264
Senast: Petruska
·
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 170
Senast: Wonna
·
Z
Hästmänniskan Vet inte riktigt vart jag ska börja. Behöver hjälp. Jag och familj flyttade till ny ort för 3 år sedan. Allt var frid och fröjd, vi...
Svar
7
· Visningar
2 567

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp