Varför bryr jag mig

Jag vet att jag inte BORDE bry mig vad nån random person som har exakt NOLL i mitt liv att göra tycker. Men tyvär så gör jag det ändå. Så när jag får veta bull shit som nån ljuger om mig och sånt så ja då fucking exploderar det i min hjärna och alla taskiga tankar som jag inte brukar tänka bara tar över. Tillexempel att om man ljuger om andra så kanske det är karma om dåliga saker händer i dens liv.
Och isåfall så kanske det är karma för mig att jag ändå har fått en valp nu och jag har en pojk vän och det ÄR bra saker.
Men ja det är jävligt dåliga saker också. Och personer som jag nog kommer tappa föralltid pågrund av andra. Men också så är det nog ändå bättre att ha några vänner som man kan lita på motför flera fast att man inte vet vilka man kan lita på eller?
Det är så jävla jävla jävla svårt att försöka att vara possitiv och ha hopp och sånt fast att det känns som man är kniv huggen i magen och ryggen hundra gånger och krossad under en jätte stor sten och över given och o betydig. Men jag försöker ändå fast att jag inte fattar hur jag ska över leva.
 

Fyfan vad det gör ONT jag orkar inte mer. Domandra håller på för bereda för fucking eurovision som jag inte ens vill kolla på så jag bara får panik. Och jag får inte vara själv då jag kan inte ens försöka själv skada alls som är detenda som KANSKE kan hjälpa minstalilla.
Vem fan trodde jag att jag var att jag var värd att nån lyssnar på mig så jävla pattetiskt. Dumma jävla lilla äckel hora. Hur ska jag kunna in billa mig att jag är värde full ifall hela jävla världen bara be visar att jag INTE är det att jag inte räknas jag är inte värd att lyssna på jag inte ens finns påriktigt utan jag är bara ingenting som är värd ingenting och allt som jag försöker att ha nåt possitivt bara förstör jag. Det är bara menings löst att jag finns alls då utan allt vore så jävla mycket bättre och enklare och hela jävla världen skulle vara bättre utan mig. Men jag vet inte ens jur jag ska stå ut tills att jag får vara själv så jag KAN få en chans att dö men desto mera jag visst det desto längre tid för jag inte vara själv så somvanligt sp bara förstör jag ALLT o avsett hur jag gör.
Förlåt till alla som jag har förstört för med att jag finns. Förutom dom som är ett svart hål dom är inte värda nåt förlåt från mig. Men alla andra förlåt.
 
Jag önskar att jag aldrig hade vaknat efter jag försökte dö i höstas. det skulle vara så jävla mycket bättre för alla ifall jag bara var medvets lös och bara låg där. Så fick mamma och pappa vara nöjda att jag inte var död och jag skulle slipöa allt. Jag skulle så jävla jävla önska att jaf kunde slippa vakna igen nånsin.
 
Vad ledsen jag blir att du verkar ha en sån nedgång i ditt mående just nu @EmmaFilippa . Finns det något vi kan göra från andra sidan skärmen? Eller kan du få ringa och prata med T eller titta på foton av din valp eller något annat som kan distrahera dina tankar just nu? Du är fin och värdefull och har många kloka tankar att dela med dig av. Önskar att du kunde se det själv men jag förstår att du inte är på den platsen just nu. Jag är glad att du lever kram :heart
 
Vad ledsen jag blir att du verkar ha en sån nedgång i ditt mående just nu @EmmaFilippa . Finns det något vi kan göra från andra sidan skärmen? Eller kan du få ringa och prata med T eller titta på foton av din valp eller något annat som kan distrahera dina tankar just nu? Du är fin och värdefull och har många kloka tankar att dela med dig av. Önskar att du kunde se det själv men jag förstår att du inte är på den platsen just nu. Jag är glad att du lever kram :heart
Jag vet inte detenda är att jag bara skulle vilja ha nån att skriva med. För jag orkar inte um gås med domandra och jag orkar inte prata menjsg klarar inte att bara vara själv och ha alla tankar som bara skriker i huvudet.
Men jag vill inte prata med T för då bara känner jag mig värde lös och jobbig och. Dum och jag vill inte kolla pp valpen för då får jag dpligt sam vete att jag inte kunde träffa han idag 💔
 
Det är verkligen verkligen INTE värd att ge upp nu. Du har kommit SÅ långt, låt inte någon förstöra det för dig. :heart
Kan du krama om M och andas med honom? Han finns där för dig. Och du har flera som tycker om dig och vill ha kvar dig här i livet. :heart
 
Det är verkligen verkligen INTE värd att ge upp nu. Du har kommit SÅ långt, låt inte någon förstöra det för dig. :heart
Kan du krama om M och andas med honom? Han finns där för dig. Och du har flera som tycker om dig och vill ha kvar dig här i livet. :heart
Jag vill inte störa M nu
 
Men han vill ju trösta dig om du behöver det. :heart Tänk om det var han som mådde dåligt, inte skulle du väl vilja att han lät bli med att störa dig pga du var upptagen eller sov?
Nej men jag är ingen hund heller och hundar är 100000 gånger bättre motför människor så det går inte att jäm föra. Och han har redan varit tvungen att stå ut med mig hela dagen
 
Nej men jag är ingen hund heller och hundar är 100000 gånger bättre motför människor så det går inte att jäm föra. Och han har redan varit tvungen att stå ut med mig hela dagen

Jag tror han tycker om att vara med dig oavsett.

Är du med dom andra och tittar på Eurovision, eller behövde du inte vara med på det?
 
Jag tror han tycker om att vara med dig oavsett.

Är du med dom andra och tittar på Eurovision, eller behövde du inte vara med på det?
Jag tror inte det har börjat än men nej jag kollar iallafall inte och jag kommer nog inte göra det
 
Jag brukar gilla att titta på Eurovision men ikväll är jag alldeles för trött för att ge mig på det, så jag skriver gärna med dig en stund i alla fall :)

Jag förstår att du mår jättedåligt just nu. Är det lättast att försöka prata om annat, eller vill du skriva om det?
Jag själv tycker det där är så olika. Ibland känns det bättre att få ur sig det jobbiga, men ibland behöver jag distrahera mig med annat.
 
Jag brukar gilla att titta på Eurovision men ikväll är jag alldeles för trött för att ge mig på det, så jag skriver gärna med dig en stund i alla fall :)

Jag förstår att du mår jättedåligt just nu. Är det lättast att försöka prata om annat, eller vill du skriva om det?
Jag själv tycker det där är så olika. Ibland känns det bättre att få ur sig det jobbiga, men ibland behöver jag distrahera mig med annat.
Jag orkar inte kolla för det bara på minner om förra året förmig. Och jag orkar inte skriva om allt även fast det brukar vara skönt att få ut det jobbiga men justnu så går det inte ändå.
 
Jag tänker inte heller titta på det, utan jag är i stallet nu och rider. Sedan ska jag åka hem och slappna av och dricka te. Gillar du te? Eller varm choclad kanske vore skönt nu?
 
Jag tänker inte heller titta på det, utan jag är i stallet nu och rider. Sedan ska jag åka hem och slappna av och dricka te. Gillar du te? Eller varm choclad kanske vore skönt nu?
Nej jag gillar inte te. Och skulle inte vilja ha varm choklad heller nu iallafall .
 
Här har det varit varmt och sol hela dagen. Insekterna har börjat vakna men tack och lov är de inte helt hemska än i alla fall. Är det varmt hos dig med?
 
Härligt med sommarväder tycker jag! Här har också varit jättevarmt idag. Såklart det räknas som ridning även om man bara skrittar runt. Jag räknar det som ridning iallafall.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Först innan jag skriver dethär så vill jag BE att ni kan ha respekt för att det är jobbiga saker. Jag VILL skriva om det och jag VILL...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
8 185
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå...
2
Svar
32
· Visningar
1 519
Senast: Flixon
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag HAR försökt. Jag lovar att jag har det så jävla mycket även fast vissa kanske inte tror det. Men helt ärligt så som mitt liv har...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
6 493
L
  • Artikel
Dagbok Jag skrev om dethär i min andra dagboks tråd men jag in såg att jag vill göra ett tydligare inlägg om det i en egen dagboks tråd. Och...
Svar
12
· Visningar
2 013
Senast: Mauen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp