Varför censureras jag??

FlipTheFrog

Trådstartare
La ut en tråd om fång på hästvård i morse. Fick flera svar och så plötsligt är tråden puts väck?! Varken låst eller flyttad, utan helt försvunnen från jordens yta. La ut en fråga om var tråden kan ha tagit vägen för några minuter sedan, nu är den också borta.

Är det ngt Buke-trassel (i så fall försvinner väl detta inlägg också inom kort) eller gör jag ngt som bryter mot Buke-reglerna?? Vill gärna bli upplyst om vad i så fal...

~snopen Flip
 
Sv: Varför censureras jag??

Enkätundersökningar är ej tillåtna i diskussionsforumet, därför togs tråden bort.

Boj/moderator hästvård
 
Sv: Varför censureras jag??

Boj skrev:
Enkätundersökningar är ej tillåtna i diskussionsforumet, därför togs tråden bort.

Boj/moderator hästvård

Var någonstans står det?

Är det inte heller tillåtet att ställa flera frågor i rad i en tråd?

Kunde du inte ha låst tråden istället, det kanske var fler än jag som hade glädje av svaren?

Och kunde du inte besvarat min fråga (t ex via PM) istället för att bara radera den?

~förvirrad och besviken Flip
 
Sv: Varför censureras jag??

Jag har också varit ute och letat efter fångtråden:(
Gjorde en sökning till och med på enkät och fick up MÅNGA svar lustigt att de har fått ligga kvar.....
Synd det hela för någon som är mitt uppe i fångsjukdomen och vill ha så mycket åsikter som möjligt och få tips om smågrejor på ett väldigt överskådligt vis.
Ni kanske ska dra en drive och utrota alla de andra enkättrådarna som finns kvar och inte bara denna harmlösa:mad:

Från en besviken Rosenlund som verkligen ville följa denna tråd
 
Sv: Varför censureras jag??

En enkätundersökning lär inte leda till någon diskussion, skulle gissa på att det är därför den är borttagen. (har dock inte läst tråden själv, så jag gissar bara)

Anledningen till att andra, liknande, trådar inte blivit borttagna är säkert för att modertorn inte sett dem :idea: Uppmärksamma dem genom att använda triangeln!
 
Sv: Varför censureras jag??

vilse skrev:
En enkätundersökning lär inte leda till någon diskussion, skulle gissa på att det är därför den är borttagen. (har dock inte läst tråden själv, så jag gissar bara)

Denna tråd hade mycket väl kunnat leda till vidare diskussioner! Jag själv t ex var speciellt nyfiken på ett av fång-fallen och hade tänkt ställa frågor till den som svarade där - men nu är tråden som sagt borta och jag kommer inte ihåg vad den Bukefalisten hette =(

Det var ju korkat av mig att kalla tråden för "fång-enkät", det hade jag inte gjort ifall jag vetat att enkäter är förbjudna på Buke (snälla upplys mig ngn om var denna regel står!) och då kanske den hade släppts igenom??

~Flip *putt*
 
Sv: Varför censureras jag??

*Någon* här som kan berätta var ngnstns det står att man ej får starta en enkät och vad som kännetecknar en enkät?

(Får man inte ställa flera frågor i rad?)

~Flip *undrar fortfarande varför min tråd blev censurerad..*
 
Sv: Varför censureras jag??

Jag kan bara säga att vi diskuterar moderatorerna emellan runt var gränsen skall gå.

Marknadsundersökningar eller hjälp med skolarbeten skall helt klart tas bort.
Likaså finns en generell regel om att trådar som inte är tänkta som diskussion plockas bort.

Personligen tyckte jag din tråd var ett gränsfall och hade nog inte tagit bort den själv.

Som sagt vi diskuterar igenom detta för tillfället.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Postar här på buke för att se om det finns någon med sjukdomen eller som känner till den. Jag söker men ljus och lykta för att få hjälp...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
27 648
Senast: lewellyn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp