Varför funkar inte den "flyttbara" disken?

T

Tomaten

Har en mp3 som ajg via usb kabel överför låtar. det behövs ingen programvara så det ska bara vara att sätta i sladden och ladda över låtarna. Den ska dyka upp som sk flyttbar disk i utforskaren men den gör inte det nu, trots att jag gjort det förut. någon som har en ide på varför?
en något iriterad människa som ska till göteborg och vill ha lite nya låtar! ;)
 
Sv: Varför funkar inte den "flyttbara" disken?

Är den installerad som maskinvara?
För annars kan du behöva göra det, under Kontrollpanelen > Lägg till ny maskninvara (I WIndows).
 
Sv: Varför funkar inte den "flyttbara" disken?

Testa att ta ur USB och sen stoppa i den igen...
Byt USB ingång.
 
Sv: Varför funkar inte den "flyttbara" disken?

Såvida du har XP ska du inte behöva lägga till maskinvara. Dock så hände samma sak mig med min portabla HD som man kopplar in via USB´n. Anledningen till detta var att HD´n inte var formaterad när jag köpte den.
 
Sv: Varför funkar inte den "flyttbara" disken?

:rofl:den var det idiot varning på du! gjort det tio miljoner gånger:p
 
Sv: Varför funkar inte den "flyttbara" disken?

Men det har ju funkat i båda mina datorer förut men inte nu*morr* så då har det väl ingenting att göra med om den är eller inte är formaterad?:crazy:
 
Sv: Varför funkar inte den "flyttbara" disken?

Har du XP så uppgradera till Service Pack 2, då SKA det funka automatiskt, annars är det fel på din spelare.
 
Sv: Varför funkar inte den "flyttbara" disken?

Nope....då ska det fungera även nu!
Har du testat både med spelaren igång och avslagen?
 
Sv: Varför funkar inte den "flyttbara" disken?

Har för mig att USB2 stöd lades till i Sp1, så har hon inte ens det så e det värt att uppgradera, skadar ju liksom inte, eller hur!
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag behöver lägga över filer från min gamla till min nya dator (en 500 gb antagligen) till min hjälp har jag en ethernet sladd och...
Svar
4
· Visningar
617
  • Låst
Tjatter Middagen är i full gång, alla pratar, skrattar och har trevligt. Speciellt @Monstermom trivs med livet. Äntligen hemma från skogarna...
65 66 67
Svar
1 326
· Visningar
45 488
IT & mobiler Min dator (bärbar, HP pavilion, har Vista som operativsystem) är lite tjurig, den tycker inte om usb-minnen!:( Första gången/gångerna...
Svar
3
· Visningar
1 328
Senast: lillkillen
·
V
Övr. Hund Vill vara anonym angående detta, men måste få skriva av mig lite :( Skaffade för ett tag sedan hund nr 2, en valp. Duktig och bra...
2
Svar
23
· Visningar
2 602
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp