Varför gör FB så här?

Rie

Trådstartare
Har haft Facebook ett antal år.
Nu dyker denna text upp lite då och då och då finns inga andra inlägg.
"Välkommen till Facebook
Kom igång genom att lägga till vänner. Du kommer att se deras videoklipp, foton och inlägg här."

Det kommer både när jag loggar in och ibland även när jag varit inloggad ett tag.
Någon med samma erfarenhet?
Och hur kan man få bort det?
 
Sådär har det varit för mig i över en månads tid (säkert närmare 2) Har felanmält flera gånger och får bara ett standardsvar tillbaka och inget händer, så vad än det är som felas så verkar de inte lägga nån större möda på att lösa problemet.
 
Har hänt mig av och till under flera år. Försökt anmäla det som fel men hänvisas till deras FAQ angående hur man lägger till vänner som svar.

Tror det är deras idiot-algoritm om vilka inlägg den tror att du vill se som spökar
 
Idag har fb bara visat några få inlägg. Går inte att scrolla ner till mer än typ en - max två - dagar.

Jag irriterar mig oerhört på att de bestämmer vad jag vill se.
Om jag söker på senate inlägg elelr på vänner så visas bara en bråkdel. Jag får också helt olika på daorn respektive mobilen. Dessutom olika vyer på olika datorer.
Men som sagt - idag är det helt bisart. Knappt några inlägg alls visas. Inte på någon skärm.

Nåt verkar galet?
 
Idag har fb bara visat några få inlägg. Går inte att scrolla ner till mer än typ en - max två - dagar.

Jag irriterar mig oerhört på att de bestämmer vad jag vill se.
Om jag söker på senate inlägg elelr på vänner så visas bara en bråkdel. Jag får också helt olika på daorn respektive mobilen. Dessutom olika vyer på olika datorer.
Men som sagt - idag är det helt bisart. Knappt några inlägg alls visas. Inte på någon skärm.

Nåt verkar galet?
Har också haft problem att se de senaste inläggen i nästan en vecka. Irriterande, men har märkt att det händer ibland. Har anmält två gånger, men förväntar mig ingen respons. Tidigare har det blivit som vanligt igen efter någon vecka.
 
Samma här! Ibland hoppar det till så att jag kan läsa, och jag kan se allt i grupper. Men i vanliga feeden är det hopplöst.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Hur gör man med folk man är "vän" med, men inte så himla bra kompis med på Facebook? Nån man träffat i nåt tråkigt sammanhang och...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
5 829
Senast: MCP
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
20 622
Senast: Klara
·
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 857
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 595

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp