Varför gör han så?

_moa_

Trådstartare
Nu har jag tagit hem min kisse katt. Innan bodde han i stallet där jag har mina pollar, men katterna där skötes inte bra så jag beslutade att försöka ha honom hemma. (har ej haft honom hemma pga hunden men det har gått bra än så länge).
Problemet är att han mjauar hela tiden. Tror ni att det är för att han saknar stallet eller varför kan han göra det?

Tycker så synd om honom, men vill ej ha kvar honom i stallet!

Snälla svara så jag får lite tips!
 
han kanske inte riktigt förstår vart han hamnat eftersom det är "liiite" annorlunda att bo i ett hus än i stallet.
men om han i övrigt verkar att må bra så är det säkert ingen fara. den är väl lite stressad och saknar sina kompisar...
så länge den äter osv borde du inte behöva oroa dej.
det kan även vara bra att begränsa hans yta att gå på så han slipper att vara förvirrad.
 

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
882
Senast: Bison
·
Katthälsa Jag med familj har bott utomlands i sambons hemland under en del av föräldraledigheten i 3,5 månader. Under tiden vi har varit borta så...
2
Svar
22
· Visningar
3 642
Senast: Kaching
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 018
Senast: Skjøldur
·
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 628
Senast: Ullmerkott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Boräntorna
  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Vilka poddar lyssnar du på?

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp