Varför hoppar den till "Search the web"?

C

crazy

Varför hoppar den till \"Search the web\"?

Varför går min dator automatiskt till "Search the web" när man tex ska gå till något som man kanske har på "favoriter" eller i "sökfältet"???Hur får jag bort detta?
 
Re: Varför hoppar den till \"Search the web\"?

Spyware / tracking cookies!!

Leta upp AdAware på download.com, installera och kör, så blir du av med sån't skräp.
 
Re: Varför hoppar den till \"Search the web\"?

om det är pga av ad program detta händer vet ja inte,.. men adaware e iaf ett bra progg o ha,. o att ladda från download.com e lite nerjobbat,. bättre o dra det från deras hemsida,. www.lavasoftusa.com/
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 384
Senast: Avalbane
·
Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
822
Senast: Unafraid
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
1 701
Senast: lingonben
·
Skola & Jobb Precis som rubriken lyder: när får man gå upp en årskurs ( eller hoppa över en, om det blir bättre formulerat ). Just nu går jag i...
Svar
10
· Visningar
1 083
Senast: Sedna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp